open-navfaktor-logo
Prijava
search
Razočarani građani
Zbog kvara na centrali pacijenti se sedmicama ne mogu naručiti kod ljekara: Šta kažu u JU Dom zdravlja KS
Zdravstveni osiguranici, koji se liječe u Domu zdravlja Centar u Sarajevu, već duži vremenski period ne mogu se putem telefona naručiti na pregled kod ljekara.
21.09.2023. u 22:02
get url
text

- Dva mjeseca ne mogu da dobijem lokale ljekara, kažu "crkla" centrala u Domu zdravlja Centar. Mogu samo dobiti početni broj centrale, ne mogu spajati lokale. Nije mi jasno kako menadžment te ustanove dva mjeseca nije u stanju popraviti kvar na centrali. Težak sam bolesnik, a hiljade je takvih kao što sam ja. Moram se najaviti da bih došao na red za pregled, međutim to sedmicama ne mogu uraditi putem telefona, nego moram ići u Dom zdravlja - ispričao nam je sugrađanin (ime i prezime poznato Redakciji).

O čemu se radi, pitali smo nadležne u JU Dom zdravlja Kantona Sarajevo.

Doc. dr. sc. Ademir Spahić, predsjednik Upravnog odbora zdravstvene ustanove, kaže "kako je došlo do kvara jer je centrala u Domu zdravlja Centar stara".

Ademir Spahić

- Prema informacijama kojima raspolažem, ljudi koji bi trebali otkloniti kvar na centrali nemaju dijelova koji su im potrebni. Čeka se da stignu kako bi kvar bio otklonjen. Kad će stići, ne mogu vam u ovom trenutku tačno kazati, možda, sutra, a možda za mjesec ili dva. Sve stvari koje su propisane zakonom su riješene, ali u ovom trenutku nemam informaciju koji je postupak nabavke dijelova - da li se radi o otvorenom ili direktnom sporazumu. Dobavljač koji je trebao nabaviti dijelove rekao je da ih nema na stanju i sad se čeka - kaže Spahić.

Dok se kvar ne otkloni Spahić Poziva pacijente da se na pregled naruče putem Call centra na broj telefona: 033/258-200 koji je u funkciji od aprila prošle godine.

- Call centar radi u dvije smjene radnim danom, a građani mogu zvati od 7.30 do 20.30 sati i naručiti se na pregled ili produžiti terapiju. Subotom Call centar radi od 7.30 do 15 sati, a nedjeljom ne radi. Ako je potrebno, može se organizirati i kućna posjeta. Agenti koji tamo rade, ustaljenom procedurom će komunicirati sa porodičnom medicinom i pacijent će dobiti traženu zdravstvenu uslugu - naveo je Spahić.

comment
prikaži komentare (0)
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.