open-navfaktor-logo
Prijava
search iconJavi Faktoru
search
Izgradnja u toku
Istovremeno će početi raditi 10 do 15 objekata: Kada će Lidl otvoriti svoje markete u BiH?
Njemačka kompanija je već završila izgradnju nekoliko prodajnih objekata, među kojima su dva u Sarajevu te po jedan u Mostaru, Gračanici i Bijeljini
AUTOR: Faktor/Biznisinfo.ba
06.07.2025. u 22:01
get url
text
Lidlov supermarket
Lidlov supermarket
FOTO: Arhiv
Lidl se uveliko priprema za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine. Prema nezvaničnim informacijama, prve prodavnice bi mogle biti otvorene krajem naredne godine, piše BiznisInfo.ba.
Izgradnja centralnog distributivnog centra u Lepenici kod Sarajeva, vrijednog oko sto miliona eura, bliži se kraju. Ovaj ključni objekat, koji će biti glavna žila kucavica Lidlove distributivne mreže u cijeloj BiH, trebao bi biti završen krajem ove godine.

Neki već izgrađeni

S druge strane, njemačka kompanija je već završila izgradnju nekoliko prodajnih objekata, među kojima su dva u Sarajevu te po jedan u Mostaru, Gračanici i Bijeljini, dok je još veći broj marketa u izgradnji.
Lidl gradi objekte u Istočnom Sarajevu, Livnu, Bihaću, Gradišci i Modriči, kupio je zemljište Zvorniku, Zenici, Trebinju... Dogovorena je i prva parcela u Banjoj Luci, dok se za ostale još pregovara. Novi objekti u narednom periodu trebali bi se graditi i u Laktašima, Prnjavoru, Doboju, Živinicama i drugim gradovima.
Kako saznaje BiznisInfo.ba, plan kompanije je da istovremeno otvori deset do 15 prodavnica u najvećim gradovima, nakon čega će se mreža prodajnih mjesta nastaviti širiti. Ukupno će biti otvoreno minimalno 30 objekata širom BiH.
Oni objekti koji ne budu spremni za prvi talas otvaranja, bit će puštani u rad naknadno, kako budu završavani. U pojedinim gradovima kompanija ima dosta problema oko pronalaska adekvatne lokacije i kupovine zemljišta.

Kapital pola milijarde KM

Kapital Lidla BH dostigao je u međuvremenu pola milijarde maraka.
Firma je lani poslovala s gubitkom od 23,5 miliona maraka, što je porast u odnosu na minus od 18 miliona godinu ranije te gubitak od 19,1 miliona iz 2022. godine. Gubici se uglavnom odnose na plate radnika i druge operativne troškove.
Vrijednost imovine Lidla BH na kraju prošle godine je narasla na 259 miliona KM sa 114 miliona KM godinu ranije. Od toga se najveći dio od oko 255 miliona odnosi na nekretnine, postrojenja i opremu.
Ukupna imovina firme je također otprilike udvostručena prošle godine na 306 miliona maraka.
comment
prikaži komentare (0)
POVEZANO
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.