open-navfaktor-logo
search
Humanost na djelu
Lindex donirao 7.467 KM organizaciji Think Pink za podršku protiv raka dojke
Lindex donirao 7.467 maraka organizaciji Think Pink za podršku u borbi protiv raka dojke.
17.11.2023. u 16:12
get url
text
Lindex

Lindex, koji već trinaest godina podržava borbu protiv raka dojke u Bosni i Hercegovini, uspješno je završio svoju Pink kampanju I am still here. Kampanja je usmjerena na prikupljanje sredstava, kroz prodaju grudnjaka, za podršku u borbi protiv raka dojke, a prikupljena sredstva su donirana organizaciji Think Pink, koja je jedna od vodećih organizacija u Bosni i Hercegovini koja se bavi osnaživanjem zdravlja žena. 

Donaciju su uručili predstavnici Tiffany kompanije, franšiznog predstavnika za Lindex, Senad Lagumdžija i Faris Arifagić.

- Kao predstavnik kompanije Tiffany, izuzetno mi je zadovoljstvo što smo u mogućnosti da ponovo, zajedno sa našim kupcima, podržimo ovako važnu inicijativu. Svjesni smo koliko je važno pružiti podršku ženama koje se bore sa rakom dojke, i to ne samo kroz financijsku pomoć, već i kroz podizanje svijesti o važnosti redovitih pregleda. Naša donacija organizaciji Think Pink je mali korak u tom pravcu, ali vjerujemo da će imati veliki uticaj. Nadamo se da će naša podrška inspirisati druge da se pridruže ovoj borbi - izjavio je Lagumdžija.

Ova donacija je ostvarena zahvaljujući kupcima Lindexa, a ista će se usmjeriti za psihosocijalnu pomoć ženama oboljelim od raka dojke u dva grada. 

- Zahvaljujući našoj saradnji i rezultatima ove izuzetno važne kampanje koju provodi kompanija Lindex kompletan iznos doniranog novca bit će usmjeren za psihosocijalnu potporu korisnicama naših usluga u Think pink Centru u Sarajevu, te za podršku ovim aktivnostima oboljelim ženama u Mostaru. Program psihosocijalne podrške ženama koje se suočavaju ili su prošle kroz bolest predstavlja važnu kariku u procesu liječenja i izlječenja osoba oboljelih od karcinoma dojke, od procesa suočavanja sa dijagnozom, operativnim zahvatom te postoperativnim tretmanom usljed mastektomije i neželjenih efekata različitih terapija kojima se osobe oboljele od karcinoma dojke podvrgavaju. Hvala što ste prepoznali važnost ove vrste podrške i kao društveno–odgovorna kompanija podržali naše aktivnosti. Zahvaljujemo se i svima koji su kupovinom u mjesecu oktobru pomogli naša nastojanja da ženama oboljelim od karcinoma dojke pokažemo da nisu same. Nadamo se da ćemo nastaviti saradnju na projektima koji omogućavaju prevenciju bolesti i podršku ženama koje su se suočile sa dijagnozom - izjavila je Nela Hasić, regionalna direktorica Think pink – zajedno smo jedno.

Ova inicijativa od strane Lindexa je primjer kako kompanije mogu imati pozitivan uticaj na društvo, pružajući podršku i pomoć onima kojima je najpotrebnija. Lindex nastavlja da pokazuje svoju posvećenost borbi protiv raka dojke, pružajući ne samo financijsku podršku, već i podizanje svijesti o važnosti redovitih pregleda i istraživanja raka dojke.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.