open-navfaktor-logo
search
Uspješna promocija
Vispak, Orea, Mercator i Konzum dodijelili nagrade najboljim biznis idejama
Danas, u Mercatoru Ložionička realizovana završna manifestacija projekta "Zlatna prilika za kreativce" gdje su proglašene tri najbolje biznis ideje i dodjeljena finansijska sredstva u iznosu od 2.000 maraka.
21.12.2023. u 16:14
get url
text
Mercator
Mercator

{$galerijaFotografija}

- Vjerujem da smo kroz ovaj projekat putem kojeg smo pružili podršku kreativnicma u razvoju njihovih malih biznisa doprinijeli ostvarenju njihovih velikih snova i to nas čini mnogo sretnim. Posebno mi je zadovoljstvo jer smo danas domaćini divnog druženja u Mercatoru Ložionička u Sarajevu u sklopu cjelodnevnog, gdje smo omogučili našim kupcima da podrže sjajne kreativne brendove najboljih učesnika konkursa. Zahvaljujem našim partnerima Vispaku i OREI na saradnji u ovom divnom projektu, koji ćemo vjerujem s radošću nastaviti razvijati i u narednoj godini - izjavila je Selma Karasalihović, voditelj Brend komunikacija Konzuma BiH.

Tokom novembra i decembra od prodaje Zlatne džezve u objektima Mercator i Konzum, izdvajalo se 0,10 KM za Fond podrške kreativcima. Tri najbolja biznisa su Miruh Sane, TAKO i Studio Tisa koju su osvojili po 2.000 KM, a iste će uložiti u stalna sredstva i sirovine, a sve u cilju razvoja biznisa.

- Na poziv se prijavilo 42 mala biznisa, danas smo odabrali 10 najboljih, od kojih će tri najbolje prijave i biznisa dobiti po 2.000 KM. Ovo mnogo znači našim kreativcima zbog dodatne promocije, a i mogućnosti saradnje sa velikim privrednicima i sistemima koji definitivno mogu pomoći da njihovi biznisu rastu i razvijaju se. Orea platforma je od početka svog djelovanja bila usmjerena ka promociji naših malih biznisa i malim koracima smo stvarali pozitivan ambijent za njih, a jedan od primjera je i ova priča danas - dodala je Senita Slipac, suosnivačica i direktorica OREA platforme.

Zerina Čolaković, direktorica marketinga i razvoja kompanije Vispak, zaključila je:

- Raditi na ovim projektima je kompaniji Vispak uvijek bila čast ali i odgovornost. U ovoj godini usmjerili smo naše aktivnosti ka promociji pozitivnih primjera Bosne i Hercegovine, od turističkih potencijala u saradnji sa Amrom i Edinom Džekom, promociji i podršci malih biznisa te od danas je dostupna na tržištu limitirano izdanje Zlatne džezve sa potpisom Edina Džeke, a od prodaje iste izdvajaju se sredstva za Srce za djecu oboljelu od raka koji su dio zavšnice ovog projekta. Uloga Zlatne džezve je bila uvijek da kao bosanskohercegovački brand promovise tradiciju i pozitivne primjere Bosne i Hercegovine. Tokom dva mjeseca prodaje Zlatne džezve u Mercatoru u Konzumu prikupili smo 6.000 KM koje smo danas uručili našim Orea kreatvcima. Zahvaljujem se partnerima što su prepoznali važnost ovog projekta i odlučili da zajendo gradimo bolju Bosnu i Hercegovinu.

20231221122835_3L5A9729.jpg
1 od 7
left-arrowright-arrow
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.