Kupovinom italijanskih proizvoda u Konzumu i Mercatoru možeš osvojiti Fiat 500 Hybrid ili jednu od tri Vespe 50cc
AUTOR: Marketing
02.07.2024. u 10:18
U Konzumu i Mercatoru čeka te bezbroj autentičnih italijanskih
proizvoda kupovinom kojih možeš sudjelovati u nagradnoj igri i osvojiti Fiat
500 Hybrid ili jednu od tri Vespe 50cc. Nagradna igra dijelom je projekta „Ma
che buona ponuda“ kojeg Konzum i Mercator, u saradnji sa Italijanskom
trgovinskom agencijom (ITA), realiziraju u periodu 01.07.-31.07.2024. za
prodajne objekte u FBiH. U nagradnoj igri možeš sudjelovati vrlo jednostavno,
kupovinom jednog italijanskog proizvoda označenog na mjestu prodaje ili
objavljenog u katalogu te slanjem sigurnosnog koda sa dna računa, uz ime i
prezime te podatkom o gradu stanovanja, putem SMS poruke na broj 091 210 002. Broj
je jedinstven za sve mrežne operatere u BiH, a
cijena SMS poruke iznosi 0,20 KM
+ PDV.
Italijanski proizvodi koji su dijelom projekta objavljeni su u aktuelnom
izdanju kataloga, posebno označeni na mjestu prodaje u FBiH te ujedno dostupni
na www.konzumshop.co.ba i Glovo aplikaciji.
FOTO:
Konzum
1 od 10
FOTO:
Konzum
1 od 10
„Sretan sam jer u kontinuitetu Konzum i Mercator, sa
svojim partnerima, na tržište donose nove marketinške projekte i nove
vrijednosti za naše kupce. Nakon nedavno realizirane nagradne igre u okviru
koje smo naše najsretnije kupce nagradili sa dva automobila Opel Mokka i Opel
Crossland, nezaboravnim putovanjima u Andaluziju i Kapadokiju te vrijednim
poklon kupovinama na red je došao projekat „Ma che buona ponuda“ koji se kao
takav po prvi put realizira na našem tržištu. Projekat realiziramo u saradnji
sa našim dugogodišnjim partnerima iz Italijanske trgovinske agencije (ITA) u
okviru kojeg ćemo naše kupce ponovno nagraditi vrijednim nagradama, a sada su
to Fiat 500 Hybrid i tri Vespe 50cc kao zasigurno najprepoznatljiviji
italijanski simboli. Tim povodom izuzetno zadovoljstvo nam je bilo jučer u
našem prodajnom objektu Mercator Ložionička ugostiti delegaciju Ambasade
Italije u BiH kao i delegaciju Italijanske trgovinske agencije (ITA) na čelu sa
direktoricom Sandrom Di Carlo te time
označiti početak ovoga projekta. Naši prodajni objekti će narednih mjesec dana
odisati Italijom a na policama naši kupci mogu pronaći bezbroj autentičnih
italijanskih proizvoda i osvojiti jednu od vrijednih nagrada.“ - izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj
Službe marketing kompanije Konzum BiH.
Sandra Di Carlo, direktorica Italijanske trgovinske agencije (ITA) koja
je inicijator projekta i partner u njegovoj realizaciji, tom je prilikom
izjavila: „Ovo je prva promocija koja se provodi u Bosni i Hercegovini,
organizirana u saradnji s jednim od najznačajnijih trgovačkih lanaca na ovome
tržištu. Posebno bih naglasila da je Bosna i Hercegovina zemlja koja je
oduvijek bila naklonjena Made in Italy proizvodima te kojoj je Italija prvi
strani dobavljač i drugi komercijalni partner. Ovim projektom želimo podržati plasman
italijanskih proizvoda na bh tržištu i suprotstaviti se fenomenu "italian
sounding" (proizvodi kojima samo ime zvuči italijanski) potičući na taj
način lokalne potrošače da prepoznaju kvalitet naših prehrambenih i vinskih
proizvoda.“