Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u
dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena – i dolaze s ozbiljnom
reputacijom.
Pitate se
zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan – ovo nisu bilo kakvi predavači - njihovo
znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske
industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove.
Maurizio Tozzini, izvršni
kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za
McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify. Želite li
saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž?
Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini
dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend
poruka današnjice.

Maurizio Tozzini - kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify
A kako nastaju one genijalne ideje i
kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami
sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.
Naime, Ravid Kuperberg, partner u
kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u
svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti
— metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim
idejama. Timovi širom
svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada,
uključujući tri Grand Prix-a.

Ravid Kuperberg - najtraženiji trener kreativnog razmišljanja u svijetu
Bilo da ste strateg, kreativac,
menadžer brenda ili lider agencije, na
Branding konferenciju dolazite da
naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje
možete primijeniti odmah.
Najave ostalih govornika slijede
uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na
www.branding.ba — predstava
uskoro počinje!