Branding
konferencija u Sarajevu nije samo još jedan događaj već spoj znanja, inspiracije i prilika koje
mogu direktno unaprijediti vaš svakodnevni rad i profesionalni rast.
Zašto biste trebali biti
tamo?
Da naučite provjerene metode
koje donose nagrade i rezultate – Ravid Kuperberg će vas upoznati s modelom strukturisane
kreativnosti koji koristi Ogilvy, McCann i drugi globalni lideri. Ovo su alati
koje možete odmah primijeniti u vlastitim projektima.
Da se informišete
o najnovijim svjetskim trendovima – Amrita Lal iz LinkedIna otkrit će vam kako se
istaknuti na ovoj globalno popularnoj mreži, kako biti autentičan, primjećen,
kako graditi profil. Naučite sve o digitalnoj komunikaciji koja ima stvaran
efekat, bez gubljenja fokusa i resursa.
Da razumijete kako nastaju
ideje koje mijenjaju industriju – Ali Rez, jedan od najnagrađivanijih kreativaca današnjice,
pokazat će vam kako ostati autentičan i relevantan u svijetu prepunom prosjeka.
Da dobijete savjete iz prve
ruke od autora kampanja za Spotify, McDonald’s i Coca-Colu – Maurizio Tozzini govori o snazi poruke,
emociji i storytellingu koji pokreće ljude.
Da se povežete s ključnim
ljudima industrije – Konferencija okuplja
top ljude iz vodećih kompanija, agencija, institucija i medija, kao i mlade
talente koji donose novu energiju.
Branding konferencija je
mjesto gdje ćete dobiti znanje koje odmah možete koristiti i vratiti se s idejama koje donose stvarne promjene.
Ulaznice po redovnoj cijeni dostupne su još
nekoliko dana.
Ne propustite priliku da
budete dio ovog kreativnog spektakla znanja i mreže.