Izvršni odbor Fudbalskog saveza Hrvatske (HNS) donio je odluku o odabiru partnera za televizijska, marketinška te prava klađenja za takmičenja pod okriljem HNS-a od sezone 2026/27.
HNS je za televizijska i marketinška prava osigurao ukupno 59.200.000 eura, potvrdio je
Savez.
Za televizijska prava prihvaćena je ponuda Hrvatskog Telekoma u iznosu od 49.200.000 eura na razdoblje od pet godina odnosno zaključno s takmičarskom godinom 2030/31.
Istodobno, odabrana je ponuda SuperSporta za marketinška, prava klađenja te prava na podatke u iznosu od ukupno 10 miliona eura za razdoblje od četiri godine, odnosno zaključno s takmičarskom godinom 2029/30, s mogućnošću produženja na još dvije godine.
Aktualni ugovor za TV i marketinška prava započeo je 2022. godine, a za četverogodišnje razdoblje osigurano je 44 miliona eura (36 za TV prava te osam za marketinška i prava klađenja).