Popularni lijek

Đumbir, ananas, masna riba... Ovo su zdrave alternative aspirinu

Objavljeno: 01.12.2019. u 21:40

Ono što trebate znati jeste da bez obzira na ponuđene alternative, aspirin nastavite piti ukoliko je to ljekar propisao

Aspirin je desetljećima sastavni dio kućnih apoteka, a za njim posežemo kad nas boli glava, kosti, kad imamo temperaturu te u slučaju raznih upala.

Nažalost, postoje i nuspojave svakodnevnog uzimanja ove tablete, a neke od njih su mučnina, vrtoglavica, povraćanje, žgaravica...

Ako ne želite svaki dan "gutati" tablete, u nastavku pročitajte neke zanimljive alternative ovom lijeku, objavljene na portalu healthdigezt.com.

Ono što trebate znati jeste da bez obzira na ponuđene alternative, aspirin nastavite piti ukoliko je to ljekar propisao.

Đumbir

Svi znamo da čaj od ove biljke olakšava mučninu, probavne probleme i bol u trbuhu, ali jeste li znali da može smanjiti rizik od srčanog i moždanog udara? Možete računati da će vam pomoći poput aspirina u smirivanju bolova.

Kurkuma

Zbog činjenice da je povezana s đumbirom, možete računati i na čaj od kurkume kao pomoć ako odbijate korištenje aspirina.

Kamilica ili lavanda

Ne, čaj od kamilice ili lavande ne može razrijediti krv, ali može pomoći u rješavanju nečega što može povećati rizik od srčanog ili moždanog udara, a to je prevelika količina stresa. Osim što ih možete konzumirati kao čaj, preporuka je i korištenje ulja od ovih biljaka koje će vas umiriti ako ste pod stresom.

Ananas

Bez obzira gdje živite, svjež ili u obliku soka, ananas je dostupan svima. Sadrži bromelain, enzim za kojeg je nauka potvrdila da pomaže kod smirivanja boli, upala i sprečava nastanak krvnih ugrušaka.

Masna riba

Možda naziv ne zvuči zdravo, ali masne ribe dobre su za srce. Prepune su omega 3 masnih kiselina koji sprečavaju nastanak plaka na krvnim žilama. Izaberite između skuše, lososa, sardina, pastrmka ili tune.

Orašasti plodovi i sjemenke

Ne brinite ako ste vegetarijanac, jer također možete dobiti dobre količine omega-3 masnih kiselina iz oraha, badema, pekana, sjemenki susama, lanenih i sjemenki tikve... Avokado i maslinovo ulje takođerm sadrže dobre količine omega-3 masnih kiselina.

Tamna čokolada

Vjerovali ili ne, ovo slatko zadovoljstvo može pomoći da smanjite rizik od stvaranja krvnih ugrušaka, kažu zdravstveni stručnjaci.

Voće i povrće

Redovno dodavanje obrocima svježe voće i povrće dobro je za zdravlje srca i ostatka kardiovaskularnog sistema.

Izvor:   healthdigezt.com

Faktor pratite putem aplikacija za Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook i Twitter. Zabranjeno je prenošenje sadržaja bez odobrenja redakcije. Kontaktirajte nas na [email protected]

Vezani članci

Iz kategorije