Korisnik sredstava je izvjesni Adis Grabovica, koji je svoju biznis ideju i budžetski novac pretočio u internet portal "Sarajevska sehara", koji bi, u skladu sa nazivom projekta, trebao služiti za online promociju glavnog grada Bosne i Hercegovine. Sasvim slučajno se potrefilo da je korisnik budžetskih sredstava bio i kandidat Naše stranke, koja je, u periodu kad se dijelio novac, predvodila vlast u KS.

Bodovna lista korisnika sredstava

Stranačko članstvo budi sumnju u regularnost procesa raspodjele sredstava, ali to ipak ne mora nužno značiti i pogodovanje stranačkim kadrovima zloupotrebom javnih sredstava. Odgovor na to pitanje može pružiti sam projekat, odnosno način na koji je on realiziran.

Kandidat Naše stranke je, dakle, trebao iskoristiti bužetska sredstva za online promociju Sarajeva. U jednoj od svojih posljednjih objava, u čiji je naslov uglavio i svoje puno ime i prezime, je Sarajevo "ispromovirao" na način da je ocijenio kako je predsjednica Pokreta Majke enklava Srebrenica i Žepa Munira Subašić "ogadila Srebrenicu ljudima".

Zasmetalo je autoru to što je Munira Subašić, kako je napisao, konjska kola zamijenila automobilom.

- A do tada nije znala šta je auto, zvala ga točak. I to ne jednog! Provlačila se informacija da ih ima više, kao i njen sin. Nije prirodno da takvi ljudi voze takva auta, takvi ljudi ne mogu sami od sebe da zarade taj novac – napisao je kandidat Naše stranke.

Dakle, Munira Subašić, s obzirom da je rođena u Srebrenici, a ne u "republici Sarajevo", kako zvaničnici Naše stranke oslovljavaju glavni grad, nije znala šta je automobil i ne bi ga trebala ni voziti. Za nju su, s obzirom da je iz Srebrenice, konjska kola, a ne da se vozi u automobilu, odnosno "točku". To, ocjenjuje autor, jednostavno nije prirodno.

S obzirom da u Srebrenici nisu ni znali šta je auto, a u Sarajevu jesu, nameće se sasvim logičan zaključak koji grad treba posjetiti, što definitivno opravdava svrhu projekta za koji je izdvojen budžetski novac, a to je "online promocija Sarajeva".

Međutim, online promotor Sarajeva je ipak posjećivao i Srebrenicu. Čak je nosio i Cvijet Srebrenice. Međutim, više ne ide.

- Onda sam shvatio da su u prvim safovima ljudi za koje se u raji priča da su upravo Srebrenicu prodali – objašnjava kandidat Naše stranke zašto više ne ide na obilježavanje godišnjice genocida.

Novac građana KS je, očigledno, utrošen da bi se kroz njihovu "online promociju" lijepo objasnilo da je Srebrenica zapravo prodata. Jer raja tako priča, a ako raja tako priča, onda nema razlog da se u to sumnja, da se i dalje dolazi na obilježavanje godišnjica genocida i da se, u krajnjem slučaju, to i objavi na stranici koju su platili građani KS.

Ocijenio je kandidat Naše stranke i online promotor Sarajeva na budžetski pogon da ambasadorica BiH u Češkoj Martina Mlinarević, koja je donirala sredstva Memorijalnom centru Potočari, zapravo "ne zna da njene donacije ne idu građanima nego Fikretu Hodžiću i Muniri".

Martina Mlinarević nije trebala donirati novac Memorijalnom centru Potočari jer taj novac, tvrdi, ne ide građanima. Mnogo je logičnije i svrsishodnije bilo da je taj novac donirala KS, gdje on također ne bi išao građanima već online promotoru Sarajeva, ali onda kada je stranka kojoj pripada u vlasti i kada novac dijeli koalicioni partner te stranke.

Autor teksta, međutim, nije uspio "otvoriti oči" ambasadorici i objasniti joj da nije trebala donirati novac Memorijalnom centru Potočari.

- Davanje značaja ovima i sličnima je promašaj. Naučila na svojoj koži. Ljudi koji su donirali maleni dio svojih primanja znaju zašto i gdje su ih dali. Ni Fikret ni bilo kakva muljaža neće to promjeniti niti ogaditi – napisala je na društvenim mrežama ambasadorica Mlinarević.

Teza da je "davanje značaja ovima i sličnima promašaj" je u potpunosti tačna. Međutim, ukoliko se online platforma preko koje se objašnjava da je Srebrenica prodata i da ne treba davati novac Memorijalnom centru Potočari finansira budžetskim novcem, onda to iz temelja mijenja situaciju.