Planovi

Predstavljena nova sezona ekološkog projekta "Zajedno za čiste vode Bosne i Hercegovine"

Objavljeno: 06.11.2019. u 09:38

Zajedno za čiste vode Bosne i Hercegovine nema samo veliki društveni značaj već i uočljiv doprinos kad je zaštita okoliša u pitanju i zato poziva sve građane da daju svoj doprinos učestvovanjem u prodajnoj akciji koja u Bingo prodavaonicama traje do kraja godine

Jedan od najvećih ekoloških projekata "Zajedno za čiste vode Bosne i Hercegovine" u pet godina ostvario je zapažene rezultate i okupio veliki broj sudionika.

Akcije čišćenja voda održane su na čak 23 lokacije, uključeno je više od 150 ronioca, a svake godine veliki broj građana podržao je akcije. Sjajni rezultati najbolji su pokazatelj organizatorima, kompanijama Henkel, Bingo i Eko život da su njihovi napori naišli na odličan odaziv zajednice. Sa zajedničkim ciljem da rijeke i jezera Bosne i Hercegovine budu što čišće i okoliš što zdraviji za život, nastavlja se saradnja s Ronilačkim klubom Bosna koji će i ove godine biti zadužen za akcije čišćenja voda.

Nakon prodajne akcije u kojoj mogu sudjelovati svi građani kupovinom Persil, Bref i Somat proizvoda u Bingo prodavnicama do 31.12. ove godine, u proljeće kreće s akcijama čišćenja na pet lokacija: rijeka Drina, Grabovačko jezero ispod Jablanice, Boračko jezero kod Konjica, Malo Plivsko jezero kod Jajca, te rijeka Željeznica kod Sarajeva. Na konferenciji za medije, u susret šestoj godini projekta, predstavnici organizatora predstavili su planove za novu sezonu.

- Jako smo ponosni na ovaj projekt koji već šestu godinu uspješno radimo s našim partnerima i koji je prepoznat sad već kao snažan projekt koji ima ozbiljne rezultate i koji afirmira pitanje svijesti o zaštiti čistoće voda. Količine otpada koje svake sezone izroni naš tim ronioca ozbiljno nas upozoravaju da moramo nastaviti s akcijama čišćenja i jako sam zahvalan partnerima Bingu i Eko životu te Ronilačkom klubu Bosna, koji nas podržavaju u ovim naporima - izjavio je Admir Suljević, voditelj prodaje Henkel BIH.

- Šest godina je dug period u kojem smo uradili mnogo toga: od niza trade aktivnosti, kako bismo kupcima približili ekološki prihvatljive proizvode, preko akcija čišćenja pa do involviranja obrazovnog sistema u naše aktivnosti. Ali podizanje svijesti o okolišu ne treba da bude samo zadatak privrednika, trebaju se uključiti svi, jer ta se svijest razvija od "malih nogu" i počinje sa kućnim odgojem, a kasnije je neophodno da se uvrsti i u formalno obrazovanje. Bili bismo najsretniji da ronioci uopšte nemaju posla na lokacijama i da se naše akcije završe lijepim druženjem djece i ronilaca na čistim rijekama, a ne izvlačenjem tona otpada - izjavila je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga Binga.

- Jako smo sretni i zadovoljni s rezultatima i odjekom kojeg je ovaj projekt postigao proteklih godina. Ono što djeluje kao motivacija da nastavimo dalje s akcijama čišćenja jest upravo ono što vidimo kad zaronimo i otpad koji izronim s dna naših rijeka i jezera. Taj je problem godinama zapostavljen i jako smo ponosni i zahvalni našim partnerima što već šestu godinu vode ovaj hvalevrijedan projekt - objasnio je Hrvoje Gavrančić, predsjednik ronilačkog kluba Bosna, čiji će ronioci ponovno izroniti otpad za koji će se pobrinuti društvo Eko život.

- Jedan od glavnih zadataka kompanije Eko život jeste podizanje svijesti stanovništu, te unapređenje sistema. Ovakvi projekti su od velikog značaja, samim time što ukazujemo na problem i želimo potaknuti sve nas i naše sugrađane da osvijeste potrebu za očuvanjem čistoće naših rijeka i jezera - zaključila je Azra Zahirović, predstavnica kompanije Eko život.

Zajedno za čiste vode Bosne i Hercegovine nema samo veliki društveni značaj već i uočljiv doprinos kad je zaštita okoliša u pitanju i zato poziva sve građane da daju svoj doprinos učestvovanjem u prodajnoj akciji koja u Bingo prodavaonicama traje do kraja godine.

Izvor:   Marketing/Faktor

Faktor pratite putem aplikacija za Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook i Twitter. Zabranjeno je prenošenje sadržaja bez odobrenja redakcije. Kontaktirajte nas na [email protected]

Vezani članci

Iz kategorije