Na danas održanom sastanku u Banjoj Luci, predstavnici Uprave za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine i špeditera i prijevoznika postigli su dogovor da granični prijelaz i carinski terminal Rača ostaju na postojećoj lokaciji, javlja Anadolu Agency (AA).
-Granični prijelaz i carinski terminal ostaje tu gdje jeste, radiće se na poboljšanju uslova na graničnom prijelazu - rekao je Nikola Grbić, predsjednik Udruženja prijevoznika za unutrašnji i međunarodni transport RS-a, nakon sastanka.
On je istakao da će pokrenuti inicijativu za odvajanje dodatnih sredstava za održavanje graničnog prijelaza i terminala Rača.
-Najbitnije za nas prijevoznike i špeditere je da se nikakve aktivnosti neće odvijati po pitanju premještanja graničnog prijelaza i carinskog terminala. Radit ćemo na poboljšanju uslova, a kada se budu stekli neki drugi uslovi vezano oko autoputa, tada ćemo vidjeti šta se dešava. Što je najbitnije, ostajemo tu gdje jesmo - kazao je Grbić.
Radmila Koprivica, predstavnik špeditera, rekla je da je dogovoreno da se pokrene inicijativa za uređenje postojećeg carinskog terminala kako bi se poboljšali uslovi.
-Važno nam je da tu ostane carinska ispostava, jer nam se preseljenjem ispostave povećavaju troškovi i smanjuju poslovi. Mi to finansijski ne bismo mogli izdržati - rekla je Koprivica
Sastanku u prostorijama UIO BiH su prisustvovali predstavnici špeditera u carinskoj ispostavi Bijeljina, Udruženja prijevoznika, Ministarstva saobraćaja i veza RS i Privredne komore RS.
-Zaključeno je da se mora iznaći rješenje da se ovaj carinski terminal popravi u svim uslovima - kazao je Ratko Kovačević, načelnik Odjeljenja za komunikacije i međunarodnu saradnju u UIO BiH.
Prema njegovim riječima, to je moguće pokretanjem inicijative da se dio sredstava koja se prikupe od terminala da na raspolaganje UIO BiH kako bi ta sredstva mogli ulagati u investiciono održavanje svih objekata kojima rukovode.
-Očekujemo da se zajedno pokrene ta inicijativa, a u međuvremenu da se pokušaju dobiti određena sredstva koja će biti uložena u postojeći terminal - rekao je Kovačević.
On je dodao da u budžetu Uprave na godišnjem nivou dobiju oko 400.000 KM za održavanje svih graničnih prijelaza u BiH.
-Ne postoje finansijska sredstva koja bi mogla biti investirana u smislu kvalitetnog svakodnevnog održavanja, a da ne govorim u smislu značajnijih investicija. Radi se o objektu koji je star 15 godina i treba ulagati jako puno da bi bili ispoštovani određeni standardi - rekao je Kovačević i dodao da se moraju osigurati sredstva za svakodnevno održavanje i investicije.
Do današnjeg sastanka došlo je na inicijativu prijevoznika i špeditera na Rači koji više puta su obustavljali rad zbog planiranog izmještanja carinskog terminala.