Podsjećamo, Eseda Mujačića u julu 2014. godine smijenila je ekspertna vlada, koja je formirana nakon velikih februarskih protesta. On je smatrao da je ta smjena nezakonita i tužio je Vladu TK.

- Pokazalo se da sam nezakonito smijenjen i na ime troškova i izgubljenih plaća, u sudskom postupku sam dobio oko 100.000 KM, koje još nisu u potpunosti izmirene - kaže Mujačić za Faktor.

Svoj drugi mandat na mjestu direktora MAT-a Mujačić je počeo 28. decembra 2019. godine. Izabran je nakon raspisanog konkursa na mandat od četiri godine, dakle, na poziciji je proveo tek nešto više od godinu i po.

- Smatram da je i ovoga puta smjena nezakonita i ponovo ću tužiti Vladu TK. Nema nikakvnog osnova za smjenu, ništa mi nisu našli, zbog toga su i oklijevali sa smjenom, ali su, izgleda, na kraju izgubili strpljenje - kaže Mujačić.

Navodi da je MAT jedan od najboljih aerodroma u BiH, koji uprkos krizi izazvanoj pandemijom izvodi tri velika infrastrukturna projekta.

- Na MAT smo, pored Wizz Aira, doveli i najveću niskobudžetnu kompaniju u Evropi Ryanair, koja u septembru treba početi prevoziti putnike na dvije linije, a karte su već u prodaji. Iako je sve dogovoreno i ugovor čeka potpis, Nadzorni odbor MAT-a već neko vrijeme ne želi dati saglasnost. Očito je da se želi naše rezultate pripisati nekome drugom i po tome se vidi da je ovo čisto politička smjena - zaključuje Mujačić.

Vlada TK je dala je saglasnost Nadzornom odboru MAT-a da pored Mujačića smijeni i izvršnog direktora za razvoj i marketing te izvršnog direktora za finansije i komercijalne poslove. Pala je, dakle, kompletna Uprava, a ovo je samo nastavak prakse Vlade TK na čelu s Kadrijom Hodžićem, da rukovodeće pozicije u državnim institucijama i kompanijama, tretira kao politički plijen, koji treba prigrabiti bez obzira na posljedice.