open-navfaktor-logo
Prijava
search iconJavi Faktoru
search
Nove cijene, stari problemi
Ko preživi vožnju gradskim prijevozom u Sarajevu...: "Zašto tokom dana nema klime, a navečer kao da prevoze sladoled"
Novi tramvaji, novi trolejbusi i nove cijene prijevoza u Sarajevu, ali i pored toga klima ne radi, ustvari radi, ali se pali u pogrešno vrijeme
AUTOR: J. M.
07.07.2025. u 07:45
get url
text
Možda bi se ministar Adnan Šteta trebao i provozati trolejbusima
Možda bi se ministar Adnan Šteta trebao i provozati trolejbusima
FOTO: Arhiva
U većini slučajeva gradski prijevoz u Kantonu Sarajevo podsjeća na stare indijske vozove iz kojih ljudi samo što ne ispadaju i Boga mole da stignu u komadu tamo gdje su pošli. Nekad uspiju, a nekad ne.
Doduše, nismo dostigli nivo Indije, ali naš gradski prijevoz u jutarnjim i popodnevnim špicama nudi nam blago rečeno potpun ugođaj.
Kad kažemo ugođaj, mislimo na "ugodnih 3.456 stepeni" dok se lagano truckate sa 159 ljudi koji vam puhću za vratom i gurkaju vas.

Stiskavac

Posebna priča je izlazak iz tramvaja ili autobusa. Nećeš izaći dok ti najmanje deset putnika ne zakači ruku, nogu, rame...
Isto je sjedili ili stajali jer novi tramvaji su napravljeni tako da u sjedišta za četvero putnika nema šanse da ih sjedne toliko. Dvoje je mjera, a treći je već stiskanje.  
Uglavnom lijepo je što Sarajevo ima nove tramvaje i trolejbuse, lijepo je i što imamo novu prugu, ali kada ćemo kao ostali svijet imati redovan prijevoz jer ako vam tramvaj izmakne u minuti, naredni ćete dočakati tek za 15 ili 20 minuta.
I kada će se paliti klima jer ljeto je pobogu? Odgovore na ta pitanja teško da ćemo dobiti. A to su inače najčeća pitanja građana.
Ustvari ako pitate resornog ministra saobraćaja Adnana Štetu, Sarajevo nikad nije imalo bolji i moderniji prijevoz i u skladu s tim modernim stigle su i nove cijene, odnosno poskupljenja.
I ne bi to bio problem većini građana da imaju sve ono što nemaju - redovan i koliko-toliko klimatiziran prijevoz.
Imali ne imali mjesečni kupon za A zonu koji je koštao 53 KM, od 1. jula iznosi 60 KM, cijena karte u komercijali je sa 2,30 KM povećana na 2,70 KM, a karta u tramvaju za jednu vožnju umjesto 1,80 KM sada košta 2,20 KM.
Da su građani blago rečeno ogorčeni ne samo na tramvajske paklene vožnje, potvrdio nam je i jedan stanovnik Dobrinje koji je vozeći se novim trolejbusom ostao šokiran.

Nije luksuz

- Klima nije radila. Unutra stariji ljudi, djeca, svi kao u limenci bez zraka. Meni je bilo muka, a mogu misliti kako je bilo njima. To je bilo ujutro. Navečer u 22:30 sati opet sam se vozio trolejbusom koji je bio kao hladnjača.
Zašto klima ne radi kad najviše treba, a navečer hladi kao da se prevozi sladoled, a ne ljudi?  Karta poskupjela, a usluga sve lošija.
Ovo nije luksuz, ovo je minimum dostojanstva u prijevozu. Sistemski nemar, neodgovornost i nedostatak empatije prema građanima više nisu stvar anegdote, to je naša svakodnevna realnost.
Kad ćemo se početi ponašati da ljudi u trolejbusu vrijede više od same limarije? Volio bih da vidim odgovorne iz Ministarstva saobraćaja KS, GRAS-a, pa i samu Vladu KS da pokažu stvarnu volju da modernizuju i profesionalizuju ovu uslugu.
Građani zaslužuju prijevoz koji je tačan, čist, siguran i funkcionalan. Ovo nije hejterski, ovo je vapaj za zdrav razum - kaže ovaj ljutiti građanin.
I stvarno, ko se nije vozio u GRAS-ovim i Centrotransovim vozilima, ne zna šta je pakao, a ovima što moraju da se voze nakon vožnje ni pakao neće teško pasti.
Ako je kome za utjehu, noćni prijevoz je besplatan za sve.
comment
prikaži komentare (0)
POVEZANO
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.