open-navfaktor-logo
Prijava
search iconJavi Faktoru
search
Električni automobil
"Škoda enyaq" – povratak na zadnji pogon poslije 30 godina
Za Škodu će ova 2020. biti historijska godina, iako joj je, kao i mnogim drugim proizvođačima automobila, koronavirus u značajnoj mjeri poremetio planove.
07.05.2020. u 15:31
get url
text

Ipak, kako pandemija u evropskim zemljama polako jenjava, češka kompanija nastavlja pripreme za premijeru potpuno električnog modela Enyaq iV.

Pored toga što je riječ o vozilu koje će imati isključivo pogon na struju, u Škodi ističu još jedan zanimljiv detalj.

Naime, "enyaq" je prva "škoda" poslije tri decenije koja će u osnovnoj varijanti imati pogon na zadnje točkove.

Češki proizvođač je posljednji put imao u ponudi neki model sa zadnjim pogonom na prelazu iz osamdesetih u devedesete, kada su se još uvijek izrađivale "škode" iz serije 105/120/125, konstruisane u vrijeme komunizma.

Nakon njih je stigao "favorit", kao prvi moderni Škodin model sa motorom koji je postavljen naprijed i pogonom na prednje točkove. Trideset godina kasnije, Škoda je uz pomoć Volkswagena izrasla u globalnog proizvođača automobila sa fabrikama širom svijeta i preko milion prodatih vozila godišnje.

Prateći aktuelne trendove savremene auto-industrije, češki proizvođač je počeo da se okreće električnom pogonu.

Najprije je mali gradski automobil "citigo" dobio svoju električnu verziju, a uskoro će na puteve i prva "škoda"u historiji koja je konstruisana isključivo kao električno vozilo.

I ovog puta je podrška stigla od Volkswagena, kompanije u čijem vlasništvu je češki proizvođač već decenijama.

Enyaq iV je postavljen na Volkswagenovu MEB mehaničku platformu namijenjenu modelima na električni pogon.

Riječ je o komfornom krosoveru dužine 4.648 mm, širine 1.877 mm i visine 1.618 mm, dok je međuosovinsko rastojanje automobila 2.765 mm.

Osim obilja prostora u putničkoj kabini, Enyaq iV raspolaže i sa velikim prtljažnikom koji u osnovnoj konfiguraciji ima 585 litara.

Kupcima će biti ponuđene tri opcije pogonskih baterija. Osnovna će imati bateriju kapaciteta 55 kWh i autonomiju u vožnji do 340 km, prema WLTP standardu.

comment
prikaži komentare (0)
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.