Oni drugi pak mogu slaviti, jer Bugatti je po svemu sudeći napravio malo čudo - brutalno snažan automobil poprilične mase učinio je brzim na pisti.
Pritom u Bugattiju naglašavaju kako je sa Chironom malo toga zajedničko. Teško, jer već silueta automobila otkriva poznato porijeklo, sada s novim licem. Kažu i kako je novi dizajn automobila s dobrim razlogom, a to je poboljšati downforce. I Divo se drži asfalta s dodatnih 90 kg potisne sile.
Drugi drastični napredak je napravljen u području hlađenja kočnica strujom zraka. Poručuju nam kako su Bugattijevi konstruktori dobrano hodočastili u zračnom tunelu. I krov je dobio svoje - usisni kanal NACA strujnog poprečnog presjeka, a sve kako bi uz što manje otpora što više zraka ušlo u motorni prostor.
A tamo je i dalje 8.0 W16 quad turbo monstrum, i to s istih 1.500 KS. Maksimalna brzina je sada limitiraan na 380 km/h, a stražnje krilo još veće i s još boljom karakteristikom zračne kočnice. Prevedeno, Divo mora ići na trkaću stazu i pokazati koliko je bolji od 35 kg težeg i duplo jeftinijeg Chirona. I pritom opravdati sva ulaganja kroz koja je s njim Bugatti prošao. A njih je definitivno bilo, samo je pitanje u kojoj mjeri.
Nameće se pitanje cijene za vou zvijer. Iako su mnogi sumnjali u najave, Bugatti Divo ima doista početnu cijenu od pet miliona eura! I svih 40 primjeraka, koliko će se proizvesti, unaprijed je prodano na neviđeno. Za 8 sekundi brže odvezen krug (od Chirona) na Nardu izgleda da je mnogima vrijedan tog novca.