Naime, AP je prenio njegovu izjavu u kojoj je pozvao Twitter da mu ugase profil kao Donaldu Trumpu. Vučić je to uradio poslije odluke ove kompanije da tviter naloge više desetina medija u 20 zemalja, među kojima i Srbija, obilježi rečenicom da rade za vlade tih država.

Vučićevu izjavu su američki mediji dočekali sa nevjericom i očigledno su malo pogledali po Google ko je čovjek koji je tako nešto rekao jer su to prenijeli u svojim tekstovima.

Jedan od američkih medija tražeći sliku velikog, svjetski poznatog i priznatog predsjednika Srbije napravio je grešku, piše direktno.rs. 

- Prema agenciji AP, Vučić, ultranacionalista, kontroliše masovne medije u zemlji više od 10 godina. Zauzvrat, često se objavljuju napadi na opozicione ličnosti, nezavisne medije koji izvještavaju o navodnim Vučićevim vezama sa organizovanim kriminalom i vladama Zapadne Evrope. Vučić je čestitao svim medijima koji su dobili takvu oznaku na svom nalogu na Twittetu, rekavši da "šire ideje slobodoljublja" - piše ovaj medij.

Očigledno su novinari New York Daily Newsa tražeći Vučićeve sliku naišli na njegovu fotografiju sa Aleksandrom Lukašenkom koja je nastala prilikom njegove posjete Srbiji. Ne znajući ko je ko na slici stavili su u vijest Lukašenkovu fotografiju smatrajući da on više liči na predsjednika Srbije koji je dao takvu ludačku izjavu od samog Vučića.