Lexus je izgleda svijetli primjer kako ipak nije sve u podilaženju kupcima na najjeftiniji mogući način. Optimizacija rješenja može potrajati, a kad je u pitanju prestižna japanska marka, rokovi su najmanje bitni. Tako se i dogodilo da na limuzinski EX moramo čekati godinama, što nakon novih informacija i ne treba čuditi. Vjerovali ili ne, inženjeri zaduženi za sjedišta razvijali su ih pune tri godine, piše Motor.ru.

To je dovoljan znak da je Lexus ES puno više od skuplje izvedbe Toyote Camry. Sedma generacija je predstavljena još u aprilu, a od tada je ES jedini model sa sjedištma koja će se prilagoditi svakom vozaču, bez obzira na njegov stas i veličinu pozadine.  

- Čim sjednete za upravljač novog ES-a obratite pažnju na ateriranje. Za pronalazak idealne pozicije za upravljačem ne trebate se meškoljiti, a uočit ćete savršenu lumbalnu podršku i osjećat ćete se kao da ste umotani u zaštitnom mjehuru. Bez obzira na sile i lateralna ubrzanja, vaše tijelo mora zadržati prvotnu poziciju - objašnjava Takashi Kavano, vodeći inženjer u Odjelu razvoja.