Ministar komunikacija i prometa BiH Vojin Mitrović koji je predvodio delegaciju BiH izjavio je da su spojene dvije obale i države, te da je optimista da će finalno uređenje mosta i izgradnja pristupnih cesta biti urađeni u planiranom roku.
- Time ćemo konačno završiti dugo zagovarani posao i staviti u funkciju most, carinski terminal, granični prijelaz i druge objekte od evropskog značaja - naveo je Mitrović.
Planirano je da do proljeća bude završeno 500 metara ceste s bh. strane BiH i 50 metara u Hrvatskoj, nakon čega treba početi izgradnja pristupne saobraćajnice od šest kilometara s hrvatske strane.
- Čekali smo više od 10 godina da spojimo dvije obale, a sada će nas most povezati sa Evropskom unijom i mrežom evropskih cestovnih koridora. Upravo zato ću danas zvanično podnijeti inicijativu, koja je već pokrenuta u julu na ministarskom sastanku u Ljubljani, da prijelaz sa bh. strane bude zajednički, odnosno integrirani granični prijelaz.
To bi omogućilo da se policijske, carinske i druge kontrole obave na jednoj strani, uz samo jedno zadržavanje. Inicijativu ćemo uputiti Evropskoj komisiji, Saobraćajnoj zajednici i Republici Hrvatskoj, od koje već imamo saglasnost. Integrirani prijelaz bio bi od koristi i za hrvatsku stranu jer bi smanjio njihove troškove izgradnje a granični prijelaz bi se, uz manje modifikacije, stavio što prije u punu funkciju - naglasio je Mitrović.
Državni sekretar Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Hrvatske Tomislav Mihotić je iskazao zadovoljstvo spajanjem mosta koji je izuzetno važan i za bosanskohercegovačku i za hrvatsku stranu.
- Osim što će još bolje spojiti Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, most će olakšati i ubrzati prijelaz granice. Njegov značaj je utoliko veći jer se spaja na koridor koji predstavlja transverzalnu vezu srednje Evrope i Jadranskog mora. Ovakvi projekti su izuzetno važni za razvoj privrede obiju zemalja, a tome će pridonijeti i nedavno otvoren most Svilaj. Izgradnja svih ovih mostova svjedoči o nastavku zajedničke saradnje i još jačem međusobnom povezivanju Hrvatske i Bosne i Hercegovine - kazao je Mihotić.
Troškove izgradnje mosta od 19 miliona eura po pola snose Bosna i Hercegovina i Hrvatska. Hrvatski dio finansira Evropska unija, koja je i Bosni i Hercegovini osigurala grant od 3,2 miliona eura za gradnju mosta.