Građani su do sada uglavnom slušali samo pusta obećanja premijera Edina Forte i ministra saobraćaja Adnana Štete. Kada će konačno biti završena rekonstrukcija tramvajske pruge od Ilidže do Čengić Vile, velika je nepoznanica.

VEZANI TEKST - Šteta: Podnijet ću ostavku ako pruga ne bude završena u roku

Na jednoj od press-konferencija Adnan Šteta je rekao da će pruga Ilidža - Marijin dvor biti završena krajem augusta 2023. Tom prilikom je pojasnio da će se građani dijelom pruge od Ilidže do Čengić Vile voziti već krajem augusta ove godine. Također, kazao je da će podnijeti ostavku na ministarsku funkciju ukoliko tramvajska pruga ne bude završena u predviđenom roku.

Ministar Šteta je i ranije davao izjave od kojih se poslije ograđivao. Tako je prilikom nedavnog gostovanja na TVSA na pitanje voditeljice potvrdio da bi sredinom maja moglo doći do potpune obustave tramvajskog saobraćaja.

- Pretpostavka je da će krenuti sredinom maja taj dio prema Čengić Vili. Kada uđemo u taj dio, mi ćemo raditi jednu reviziju tramvajskog prijevoza. Prijevoz će se odvijati autobusima. Autobusa će biti dovoljno, sasvim dovoljno, da ne kažem više nego što treba. Građani to neće osjetiti – rekao je, između ostalog, Šteta.

Ipak, poslije nekoliko dana, nakon pritiska javnosti i medija da bi u slučaju potpune obustave tramvajskog saobraćaja nastao kolaps, ministar je rekao da to nisu nikada zvanično saopćili.

VEZANI TEKST - Šteta: Podnijet ću ostavku ako pruga ne bude završena u roku

Da se razgovaralo i planirala potpuna obustava tramvajskog saobraćaja potvrdio nam je Safudin Čengić, direktor Centrotransa. Ipak, od te ideje su odustali zbog pritiska javnosti i medija, ali još nije poznato da li će tramvaji nakon rekonstrukcije tramvajske pruge voziti na relaciji Ilidža – remiza ili Ilidža - Čengić Vila.

- Bio sam učesnik u razgovorima. Mislim da je to najbolje rješenje da ne bude totalne obustave tramvajskog saobraćaja. Teško je zamijeniti tramvajski saobraćaj u srcu grada od Marin Dvora do Baščaršije. Pozdravljamo ovu odluku i mislimo da će se na taj način nastaviti kvalitetno premošćavanje tramvajskog saobraćaja – rekao je za Faktor Čengić.

Kada će stići novi trolejbusi, kojih je trenutno iz Bjelorusije stiglo samo pet od naručenih 35, još nije poznato. Naravno da je potrebno vrijeme da se oni registruju, ali ministar Šteta bi trebao voditi računa kada je obećavao da će se to desiti u aprilu, a potom u maju.

Ono što je iznenadilo radnike GRAS-a je informacija da će novi trolejbusi biti brendirani, odnosno da će na njih biti postavljene reklame. Kako su nam rekli, na neke od njih na ovaj način odmah će se izgubiti garancija na farbu trolejbusa i nije dobro da se oni odmah brendiraju. To ne bi trebala biti njihova briga, jer će novi trolejbusi biti registrovani na novu firmu koja bi trebala biti osnovana, a kako će ona funkcionisati je još veća nepoznanica.

Pokušali smo odgovore o ovim pitanjima dobiti i od ministara Adnana Štete, ali on nije odgovarao na naše pozive. 

Iz Vlade KS jučer je saopćeno da tramvaji od 14. maja neće voziti prema Željezničkoj stanici.