Puno je žena koje su se, pred veliki događaj, našle u problemu-kako magično skinuti pet centimetara i uvući se u planiranu haljinu? Iako zvuči nemoguće, zapravo je izvodljivo, jer je puno tzv. brzinskih dijeta za to.

Naravno, nijedna od njih nije preporučljiva na duge staze i malo koja zapravo radi, ali postoji jedna koja je u opticaju još od pedesetih godina prošlog stoljeća. Zove se - Jiffy dijeta i pedesetih godina bila je posebno popularna.

- Pedesetih godina ekonomska situacija bila je veoma loša i žene nisu mogle priuštiti sebi da stalno kupuju novu odjeću kad se ugoje. Tako, kada se ugojite, prosto morate da smršate da biste imale šta da obučete. Tako je puno žena bilo na brzinskoj Jiffy dijeti koja se uglavnom bazira na supicama, kafi i malim porcijama mesa i povrća - kaže nutricionistica Monica Grenfell i dodaje da bi takva dijeta trajala ili nekoliko dana ili najduže sedam dana.

Grenfell je malo modernizirala ovu dijetu i kaže da je i danas idealna za postizanje brzinskih rezultata, uz napomenu da se koristi samo u ovakvim, hitnim situacijama i samo na nekoliko dana.

Ono što Monica ističe je da je važno jesti hranu siromašnu vlaknima tih nekoliko dana - tako će se sva nadutost izgubiti.

- Potpuno je moguće izravnati stomak za 24 sata. Moja dijeta već je pomogla brojnim glumicama i manekenkama, a koriste je i djevojke pred, primjera rado, prvi sastanak - kaže Monica, koja je podijelila i zlatna, osnovna pravila ove brzinske 24-satne dijete:

- Jedite manje obroke, ali svaka tri sata, čak i ako je to samo čaša jogurta ili mlijeka.

- Ne žvaćite žvake i ne pričajte dok jedete. Ako pušite, tog dana izbacite cigarete. Progutani zrak najveći je krivac za nadutost.

- Izbjegavajte gazirana pića, ali i bilo koji napitak sa mjehurićima, poput nescafe ili capushina.

- Strogo se držite jelovnika. Samo zalogaj „zabranjene“ hrane uništit će rezultate.

- Važno je da pijete puno vode, ali u malim gutljajima. Od tečnosti su dozvoljeni voda, kafa i kafa s mlijekom.

- Na duže staze ova dijeta nije preporučljiva i tos e stalno ističe. Ali, za 24 sata neće vam ostaviti nikakve posljedice, a donijet će rezultate - kaže Monica Grenfell.

A jelovnik izgleda ovako:

Sedam sati ujutro - doručak: malo jogurta, kajgana od dva jaja ili mala zdjelica mladog sira.

Deset sati ujutro - užina: mala čaša jogurta.

Trinaest sati popodne - ručak: malo mladog sira i šaka škampa ili konzerva iscijeđene tunjevine sa mladim sirom. Alternativa je i nekoliko režnjeva dimljenog lososa sa malo mladog sira.

Šesnaest sati popodne - kafa s mlijekom.

Devetnaest sati uvečer - večera: ili jedna od opcija za ručak ili omlet od dva jaja sa malo mladog sira.

U 22 sata - užina, samo u slučaju da ste jako gladni popijte čašu toplog mlijeka.