open-navfaktor-logo
search
Prilagođavanje tržištu
Kladionice i razvoj online klađenja u Srbiji
Online klađenje je veoma popularno unazad desetak godina. Prema mnogobrojnim istraživanjima uglednih agencija koje se bave ovom industrijom, više od 90 posto kladioničara je na neki način upoznato sa konceptom online klađenja, a ogroman broj koristi ove usluge na dnevnoj bazi.
16.10.2023. u 11:23
get url
text
Kladionica Srbija
Kladionica Srbija

Ništa drukčije nije ni u susjedstvu. Kladionice u Srbiji, iako su na svakom koraku i nikad lakše dostupne, neki put nisu dovoljno efikasan način da se zadovolje sve želje koje jedan prosječan kladioničar ima. Zato su se mobilni uređaji izdigli u prvi plan, omogućavajući ljudima da se klade sa bilo koje lokacije i u bilo koje vrijeme, uz samo uslov da imaju pristup mobilnoj mreži. Sa posla, iz udobnosti vlastite kuće, ili čak s puta, nebitno je, vi imate pristup vašem omiljenom brendu. 

Kladionice su sve ovo uvidjele i u skladu sa potrebama, prilagodile svoje djelovanje na tržištu. Ipak, kladioničarska industrija počiva na pojedincu na igraču, i brendovi su morali da načine neke izmjene. Kako je vrijeme prolazilo, online klađenje se razvilo, a same kladionice su to ubrzale i usavršile, koristeći nekoliko faktora koji su imali ogroman uticaj na celokupni proces.

- Promocije i Bonusi
- Aplikacije
- Ponuda 

Kladionice u Srbiji su spretno preuzele modus operandi od kladionica širom svijeta i Evrope, nudeći gotovo svakodnevno atraktivne promocije i bonuse. Oni nisu rezervisani samo za kladioničarski sektor, već važe i za online kazina. Pojedini kladioničari viješto koriste ove pogodnosti koristeći ih u svojim strategijama i od njih naprave solidan profit. 

Neki bonusi mogu biti poprilično visoki, tako da se mogu upotrijebiti na razne načine. Isto tako, promocije mogu biti od izuzetnog značaja za prosječnog kladioničara. Brendovi Vam daju nagrade za lojalnost, imaju dnevne ili nedjeljne pogodnosti, naročito za online posjetioce. Isto tako primjetno jei da pojedine kladionice prave specijalne ponude ove vrste za online posjetioce.

Vrijedno je napomenuti da bonusi i promocije mogu poprimiti različite oblike i forme. Tako može biti riječ o postotcima na depozit, povišenju kvota na klađenje nakon što su ispunjeni određeni uslovi poput broja utakmica na tiketu ili sume uplate. Tu je i cashback opcija kod online slotova, gdje se igračima vrati određeni dio novca kod svake okretanja.

Jedan od presudnih elemenata za efikasno online poslovanje svake kladionice, jeste dobra i kvalitetna mobilna aplikacija. Sam kvalitet aplikacije direktno proporcionalan je intenzitetu njene upotrebe - što je aplikacija bolja, to se korisnici lakše i češće vraćaju. Zato se i razne kompanije odlučuju da naprave svoju aplikaciju, presonalizovanu za njihove petrebe.

Šta sve čini dobru mobilnu aplikaciju? Imamo nekoliko stvari koje razdvajaju dobru od prosečnih, kao na primjer, preglednost interfejsa. Niko ne voli da gubi vrijeme tražeći utakmicu na prenatrpanom ekranu, i ovdje se ceni jednostavnost i preglednost. Brzina jeste drugi činilac koji je krucijalan. Kod uživo klađenja ona je bitna koliko i sama naša reakcija i osjećaj, jer se situacija mijenja u sekundi, i svako kašnjenje košta.

Ponuda na vebsajtu, je mnogo veća nego u samom objektu. Jednostavno, postoje neka fizička ograničenja same kladionice koja limitiraju njenu ponudu. Kada smo onlajn toga nema, i tamo imamo bukvalno na hiljade igara, pretežno kazino i sličnih koje nismo nikada ni primjetili. 

Isto tako Vama samima je lakše naći igre za sportsko klađenje u aplikaciji nego tražiti ih po listi ili kod operatera. Sama lista je ograničena i ne možete vidjeti cijelu ponudu. 

Ukratko ovo su tri faktora koja su usko povijezana sa razvojem online klađenja u Srbiji. Naravno, ima ih mnogo, ali tri o kojima smo pisali su najbitnija i zato smo odlučili fokusirati se na njih. 

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.