U ovom prostoru se od 1968. do 1988. godine nalazio kultni Wythe Diner, a od tada je dom Relisha, a kasnije Cafea de la Esquina.
Nalazi se na pješačkoj udaljenosti od novootvorenog Chanelovog beauty butika, piše The Hollywood Reporter.
Pod Chanelovim privremenim pokroviteljstvom, zalogajnica poziva javnost na besplatno iskustvo mirisa kako bi proslavili lansiranje novog mirisa Chance Eau Fraîche.
Radi se o parfemu koji je sastavio parfumer kuće Olivier Polge i koji je opisan kao "dublja interpretacija cvjetno-pjenušavog mirisa". U njemu se nalaze note limuna, srce jasmina, a bazne note su drvo tikovine i amber.
Zalogajnicu će krasiti retro tema i boje u skladu s novim Chanelovim mirisom, a gostima će ponuditi priliku da iskuse "personalizirano otkrivanje parfema".
Ovo iskustvo može se nastaviti u stražnjoj prostoriji zalogajnice, koja će nuditi interaktivne aktivnosti, uključujući fotografiranje Chance boce u prirodnoj veličini, igre, poslastice i izlog mirisa, gdje gosti mogu kupiti Chanel parfeme.
View this post on Instagram
U slučaju da u tom periodu budete u Americi i poželite kupiti neki Chanelov miris te sjesti u ovu zalogajnicu, termin možete rezervirati ovdje.
Ako vam je to ipak predaleko da odete po parfem, Chanel miris prodaje se i online. Cijena flašice od 50 ml je 119 eura (oko 235 KM), a one od 100 ml 165 eura (oko 326 KM).