Najveći fokus bit će na bh. trgovcima i ključnim promjenama koje će znatno utjecati na njihov razvoj. Prethodnih godina govorilo se najviše o promjenama koje su se događale na menadžerskoj razini, no vrijeme koje je pred nama trgovci će koristiti za prilagođavanje usluga koje će ujedno biti i ključno za njihov dalji uspjeh.

Val promjena najavili su prije svega i sve zahtjevniji potrošači. Kako predvidjeti i zadovoljiti njihove potrebe, a pritom zadržati konkurentsku prednost na tržištu, ključna su pitanja koja sebi postavljaju trgovci, i to je tema o kojoj će se najviše i govoriti na Summitu.

Neizostavne teme i pitanja bit će i o najvećim trendovima i inovacijama u maloprodaji. Govorit će se i o novim i različitim platformama s naglaskom na mogućnosti koje stvaraju da bh. brendovi dođu na svjetsko tržište, ali i obrnuto.

Keynote Speaker 6. FMCG Summita je Miodrag Borojević, član Upravnog odbora - Fortenova Group (Ex Agrokor), govorit će o temi ''Razvoj trgovine u regionu'', te koji su to izazovi i perspektive za trgovce u BiH.

Miodrag Borojević imenovan je 2017. godine za predsjednika Upravnog odbora jednog od najvećih ruskih trgovačkih lanaca, O'Key, u čijem sastavu posluju 74 hipermarketa, 64 trgovine i 54 diskonta, i koji zapošljava 30.000 ljudi. Prethodno je tokom karijere obavljao funkciju direktora Rewe Group Italy i člana Uprave Kaufland Hrvatska. Također je bio na raznim rukovodećim pozicijama u kompaniji Kaufland International. Trenutno je član Upravnog odbora Fortenova Grupe d.d., nekadašnjeg Agrokora.

Više o Summitu, programu i informacijama za prijave na www.fmcg-summit.ba

Posebne pogodnosti za grupne prijave otvorene do 28. februara 2020.