Bh. korpa

Hoše komerc: Više od 250 domaćih proizvoda i 30 kompanija učestvovalo u projektu

Objavljeno: 26.09.2018. u 15:23

Do sada je ukupno 252 artikla od oko 30 domaćih kompanija dobilo priliku da se dodatno pozicionira i ostvari kontakt sa potrošačima u lancu Hoše marketa

Hoše komerc predstavio je danas u Hadžićima novinarima i proizvođačima novu "Bh. korpu". Nakon godinu i po dana uspješnog provođenja ovog projekta koji je i osmišljen u cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova odlučil smo se za redizajn "Bh. korpe". Umjesto bosanskih mušepki koje su je do sada krasile, sada su to motivi bosanskog ćilima. Do sada je ukupno 252 artikla od oko 30 domaćih kompanija dobilo priliku da se dodatno pozicionira i ostvari kontakt sa potrošačima u lancu Hoše marketa, navode iz jednog od najstarijih bosanskohercegovačkih trgovačkih lanaca sa tradicijom dugom 39 godina.

- Nakon godinu i po dana sa sigrunošću možemo kazati da je projekat uspio i da ćemo nastaviti sa njegovom realizacijom i ubuduće. Rezultati "Bh. korpe" su odlični. Mi kao trgovac, uspjeli smo spojiti očekivanja kupaca i interese domaćih proizvođača. Pokazalo se da ovaj naš projekat podrške domaćim brandovima predstavlja snažan dodatni vjetar u leđa kampanji "Kupujmo domaće". Tim više jer se povećanje indexa prodaje kod nekih artikala koji su prošli kroz "Bh. korpu" kreće od 70 do 100 posto -  izjavila je danas Amela Frlj, zamjenica direktora maloprodaje u Hoše komercu.

Ona se zahvalila medijima koji pružaju podršku ovom projektu.

- Ovo je zapravo naš zajednički doprinos kampanji "Kupujemo domaće", i kako kažu sami građani koji svakodnevno kupuju iz "Bh. korpe", na taj način jačamo vlastitu državu, a profitiramo svi - rekla je.

U okviru ove kampanje u BH. korpi su se do sada našli brandovi sa oznakom "Made in BiH" proizvođača kao što su AS Jelah, Meggle, Milkos, Poljorad, Agromil, MI99, Ovako, Perutnina Ptuj, Jusuf Bey, Menprom, Bajra, Madi, Swity, Violeta, Kent, Master, Pak Centar, All Aksa, Max Clean, Tisal, Lila, Hellena, Klas, Jami, Sprind,, Pak Rampart, Coly, Mlin Ustikolina, Smajić, Vispak, Bosnaplod, Sarajevska pivara, Zlatne kapi, Merdijan, Kuća prirode, Dita, Agrokomerc i Hoše komerc.

Hoše komerc je domaći tržni lanac koji nastoji uz neophodan kvalitet dati poseban prostor domaćim brandovima. Prva trgovina otvorena je davne 1979. godine kao dio porodičnog biznisa, deset godina kasnije 1989. osnovana je firma Hoše komerc d.o.o. u Sarajevu. Osnovna djelatnost je trgovina na malo i veliko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, zatim, slastičarstvo, pakeraj i pržionica kafe, kao i distribucija proizvoda. Hoše komerc d.o.o trenutno zapošljava 216 radnika, od čega je veći dio radnika zaposlen u maloprodajnoj mreži. Pored proizvodnje i veleprodaje, Hoše komerc posjeduje lanac od 9 prodavnica, i sve su na području Kantona Sarajevo.

Izvor:   Faktor/Marketing

Vezani članci

Iz kategorije