Time se dovodi u pitanje normalno funkcioniranje preduzeća, upozoravaju iz KJKP "Rad".

Naglašavaju da su "onemogućene aktivnosti na produženju Ugovora za nabavku rezervnih dijelova, tehničkog pregleda i registracije vozila, te generalno sklapanju okvirnih sporazuma i Ugovora čija je stvarna ili procijenjena vrijednost veća od 50.000 KM, koje obavezno potpisuju direktor preduzeća i predsjednik Nadzornog odbora o čemu se obavještava Nadzorni odbor".

- Prema navedenom, zbog isteka Ugovora za nabavku rezervnih dijelova i periodične, tehničke preglede i registraciju vozila od 16. oktobra ove godine, zaključno sa današnjim danom, morali smo parkirati 41 vozilo zbog kvara ili isteka registracije - navodi se u saopćenju.

Iz "Rada" obavještavaju javnost da će se iz navedenih razloga, prikupljanje i odvoz otpada obavljati u smanjenom obimu. Ističu da čine sve što je u njihovoj mogućnosti da sa postojećim kapacitetima i resursima ispoštuju Operativni Plan i program odvoza i prikupljanja otpada.

U narednom periodu postoji mogućnost da se izvrši izmjena termina odvoza otpada, jer će vozila koja trenutno imaju na raspolaganju, biti operativna 24 sata kako bi se ukupne količine otpada sa područja Kantona Sarajevo na vrijeme prikupile i adekvatno zbrinule, navodi se u saopćenju KJKP "Rad".