Jedna mandarina od 110 grama sadrži 32 miligrama vitamina C što je pola preporučene dnevne količine. Vitamin C igra bitnu ulogu u sintezi kolagena i elastina u našem tijelu. Kolagen i elastin su bjelančevine koji tvore našu kožu, mišiće i ostala vezivna tkiva.

Mandarine su bogate i vitaminom A i folnom kiselinom. Jedna mandarina sadrži 16 posto dnevne količine vitamina A, te pet posto dnevne preporučene vrijednosti folne kiseline.

Od minerala, u ovom su plodu prisutni kalij, kalcij, magnezij, bakar i željezo.

Jedna velika mandarina donosi 199 mg ili šest posto preporučene dnevne količine kalija, potrebnog za ravnotežu nivoa tekućine u tijelu i reguliranje krvnog pritiska.

Sadrži i 44 mg odnosno četiri posto dnevne vrijednosti kalcija, nužnog za izgradnju i održavanje gustoće kostiju.

Vlaknasto, bijelo tkivo koje se nalazi između kriški mandarine, naziva se lamela. To je membrana bogata topljivim vlaknima. Sadržaj vlakna u jednoj mandarini je osam posto dnevne preporučene vrijednosti.

Najveća prednost dijete bogate topljivim vlaknima je snižavanje lošeg holesterola u krvi.

Jedna mandarina sadrži samo 64 kalorija i 0,4 grama masnoća, što je čini vrhunskom namirnicom za mršavljenje.

Blagodati mandarine su da štiti od mnogih vrsta raka, sprečava starenje kože, pomaže u zacjeljivanju rana, jača imunitet. Mandarine također štite od degenerativnih bolesti, pomažu  u sprečavanju artritisa, ubrzavaju metabolizam, smanjuju apetit, pomažu u očuvanju vida.