Radovi su danas počeli na stajalištu na Otoci a, kako je istakao u saopćenju ministar Adnan Šteta, izgradnja novih stajališta dio je projekta koji će sadržavati saobraćajni centar iz kojeg će se voditi kompletna kontrola svih linija i reda vožnji u KS.

Ministar Šteta već desetak dana ne odgovara na naše pozive da razgovaramo o izgradnji novih tramvajskih stajališta, odnosno o unapređenju funkcionisanja GRAS-a. Ministarstvo je krenulo u s izgradnom stajališta, a građani se svakodnevno žale da nema dovoljno ni tramvaja.

Što se tiče prvog dijela koji se odnosi na saobraćajni centar za javni prijevoz u sklopu projketa su i 22 tramvajska stajališta, softverski, hardverski dio, kamere, elektronski sistem naplate i procjenjeno je da će koštati 12,5 miliona KM. Sredstva su bila osigurana i u budžetu za 2018. godinu i prenesena su za 2019, a Šteta je počeo danas sa gradnjom prvog zatvorenog stajališta na tramvajskoj stanici Otoka.

Ministra smo namjeravali pitati koliko će tačno koštati izgradnja tramvajskih stajališta, jer navodno su već potrošena četiri od sedam miliona maraka. 

Kako se vidi na fotografiji koja je poslana danas iz press službe Kantona Sarajevo, početak izgradnje obilježila su dva radnika sa civarama i zatvorena je traka na najfrekventinoj saobraćajnici u Sarajevu.

Nedavno je u svim tramvajima postavljen videonadzor, a trebao bi biti praćen iz saobraćajnog centra koji ne postoji. Tako ministar Šteta "unapređuje kvalitet tramvajskog prijevoza", a građani nemaju kako treba osnovno sredstvo za prijevoz – tramvaj.

Jedne noći ministar Šteta je sa radnicima GRAS-a zavario i šine, žalio zbog sudara tramvaja zbog skoro neupotrebljivih šina, a sve poteze koje je napravio na "unapređenju" tramvajskog saobraćaja ostalo je u obećanjima sa pogrešnim redom poteza.