Prva dionica trase od Tuzle do Čanića je nesporna.
To je saopćeno iz Vlade Tuzlanskog kantona nakon sastanka koji su o planiranoj trasi autoputa Tuzla - Brčko - Orašje razgovarali kantonalni premijer Kadrija Hodžić, ministar trgovine turizma i saobraćaja Hamza Bešić, predstavnici kantonalnog ministarstva prostornog uređenja i zaštite okolice te gradonačelnik Gradačca Edis Dervišagić i predstavnici Općine Srebrenik, kao i poslodavci i privrednici s područja Gradačca i Srebrenika.
- Domen kantonalnih institucija je izrada Prostornog plana i prostorno planiranje. Sve ostale aktivnosti u vezi s projektovanjem i realizacijom realiziraju federalne institucije i Javno preduzeće Autoceste FBiH, ali učinit ćemo sve što je u našoj moći da dok traju radovi na prvoj dionici Tuzla - Čanići, koja nije sporna, radimo na doradi idejnog rješenja i usaglasimo izmjenu drugog dijela trase te ga približimo interesima Srebrenika i Gradačca. To je naša obaveza prema privrednicima i građanima našeg kantona koji žive u Gradačcu i Srebreniku - kazao je premijer Hodžić.
Konačan cilj je postići da izgradnja autoputa Tuzla - Brčko - Orašje bude potpuno u funkciji građana i privrede Tuzlanskog kantona.
U tom smislu, premijer je istaknuo da će Vlada pripremiti svu potrebnu dokumentaciju i neophodne izmjene Prostornog plana te kao tačke prolaska trase nakon Čanića, predvidjeti Srebrenik i Ormanicu, odakle bi trasa nastavila dalje prema Brčkom.
- Srebrenik i Gradačac u potpunosti podržavaju dosadašnje aktivnosti na realizaciji ovog historijskog projekta, ali nisu zadovoljni predviđenom dionicom trase autoceste Tuzla - Brčko. Trenutno planirana trasa zaobilazi interese, kako građana, tako i privrede Gradačca i Srebrenika i ove lokalne zajednice od te trase ne bi imale velike koristi. Očekujemo da Vlada pokaže razumijevanje prema ovoj našoj inicijativi, da zastupa naše interese da se omogući kvalitetan pristup i ovih lokalnih zajednica ovoj autocesti. S tim u vezi smatramo da bi bilo najbolje pristupiti izmjeni trase - rekao je gradonačelnik Gradačca Dervišagić.
U prilog ovoj inicijativi govori i činjenica da je izvoz s područja Gradačca u protekloj godini dostigao gotovo 450 miliona KM, što je za skoro 100 miliona više u odnosu na prethodnu 2020. godinu te bi kvalitetnijim povezivanjem na savremenu putnu mrežu bili stvoreni preduslovi za još brži razvoj kako Gradačca i Srebrenika, tako i Gračanice, pa i cijelog Tuzlanskog kantona, navedeno je u saopćenju.