Događaj će se održati 4. marta i po prvi put bit će prilagođen online i offline formatu, te dostupan predstavnicima FMCG industrije (industrija robe široke potrošnje) u cijelom regionu.

Trgovce i kompanije u sektoru robe široke potrošnje i pratećim industrijama u narednom periodu očekuju veliki izazovi, ali i prilike za rast, koje dolaze usljed ubrzanog razvoja novih modela poslovanja. Neki ovo doba nazivaju četvrtom industrijskom revolucijom. U takvom svijetu mijenjaju se izvori prihoda, javljaju se novi troškovi, mijenja se pozicija i pojačava značaj upravljanja proizvodnim, uslužnim i drugim procesima.

Promjene koje dolaze nisu prirodne i spontane, već zahtijevaju nove vještine i znanja. Samo oni koji na vrijeme prepoznaju prilike i rizike, i u skladu s tim poduzmu korake u pravom smjeru, mogu da računaju na opstanak na sve zahtjevnijem tržištu, kao i na dugoročni održivi rast, koji postaje imperativ.

Novi izazov tema je ovogodišnje konferencije, a koja u fokusu ima bh. trgovce i proizvođače mesa i mesnih prerađevina. U dva panela okupit će se vodeći igrači i predstavnici trgovačkih lanaca i proizvođača mesne industrije, koji će govoriti o svim izazovima pred kojima su se našli, te koji su to potencijali za industriju vrijednu u milijardama.

Uz domaće predstavnike trgovačkog sektora, kao inspiraciju i dobre primjere iz prakse prezentirat će i regionalni lideri, koji posluju i na području BiH. Govorit će o novim trendovima, digitalizaciji u FMCG industriji, te koliko će se više nego ranije, svi u ovom lancu prilagođavati potrošačima.

Trgovci će nam otkriti tajnu uspjeha s fokusom na svoje potrošače, razumijevanje njihovih potreba, inovacije koje su spremno dočekali, kao i to koliko će se taj odnos još mijenjati, u kom obimu i kojom brzinom će online trgovina preuzeti primat u odnosu na tradicionalnu.

Prijave su u toku! Više o temama, programu, govornicima i partnerima ovog najvažnijeg i centralnog događaja za trgovački sektor u BiH pratite na www.fmcg-summit.ba.