Jubilej

Odigrano drugo kolo velike nagradne igre Hoše komerc: Izvlačenje glavnih nagrada 3. januara

Objavljeno: 06.11.2019. u 15:05

Glavne nagrade su dva automobila Fiat Panda. Njihovo izvlačenje bit će upriličeno u okviru trećeg i ujedno završnog kola 3. januara 2020. godine

FOTO: Hoše Komerc

U Hoše marketu "Markale" u Sarajevu jučer je održano javno izvlačenje dobitnika drugog kola nagradne igre "Iz Hoše dajemo za 40 godina zajedno". Ova velika
nagradna igra organizirana je povodom jubileja 40 godina uspješnog postojanja i rada najstarijeg bosanskohercegovačkog tržnog lanca.

Nagradna igra počela je 1. juna i traje do 31. decembra ove godine. Tokom njenog trajanja u okviru tri kola bit će podijeljene ukupno 282 nagrade, među kojima su televiziori, laptopi, vikend putovanja, raznovrsni kućni aparati - pegle, štapni mikseri i tosteri, vaučeri za kupovinu u Hoše trgovinama u vrijednosti od 100 KM i 50 KM, Bony paket proizvodi, zatim kuhinjski cekeri i kecelje, te brendirane majice.

Foto: Hoše Komerc

Glavne nagrade su dva automobila Fiat Panda. Njihovo izvlačenje bit će upriličeno u okviru trećeg i ujedno završnog kola 3. januara 2020. godine.

- Imena dobitnika nakon izvlačenja nagrada prvog kola objavljena su na našoj Facebook stranici – Hoše komerc, kao i na Hoše mobilnoj aplikaciji u rubrici "Nagradne igre".  Svim našim vjernim kupcima još jednom hvala na učešću. Dobili smo jako puno pohvala i čestitiki kupaca za ovaj potez, a kako bismo nagradili njihovu vijernost koja traje 40 godina. Sretnim dobitnicima čestitamo, a svim ostalim želimo više sreće u nastavku nagradne igre, kada će biti izvučene i glavne nagrade. Pravo na nagradnu igru mogu ostvariti svi kupci Hoše marketa nakon svoje svakodnevne kupovine, tako što će ubaciti račun od preko 50 KM u brendirane kutije sa  vlastitim podacima. Sretno! - kazali su iz Hoše komerca.

Hoše komerc – Mjesto koje volim!

Izvor:   Faktor

Faktor pratite putem aplikacija za Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook i Twitter. Zabranjeno je prenošenje sadržaja bez odobrenja redakcije. Kontaktirajte nas na [email protected]

Vezani članci

Iz kategorije