VEZANI TEKST - Tunel Crnaja bio blokiran 15 minuta: Stvorila se kolona duga više od tri kilometra

Zastoji su značajno duži, pa su iz Udruženja poslodavaca FBiH u otvorenom pismu resornom federalnom ministru Denisu Lasiću naveli:

- Od članova Uprave JP Ceste FBiH tada smo dobili uvjeravanja da će zastoji tokom radova na rekonstrukciji tunela Crnaja trajati devet, maksimalno 15 minuta. Činjenica jeste da radnim danima do 16 sati zastoji obično ne traju duže od 15 minuta. U terminu nakon 16 sati, kada je pojačan intenzitet saobraćaja zastoji, traju duže.

Također, u dane vikenda zastoji u odvijanju saobraćaja traju 45 do 60 minuta. Napominjemo da se u ovome periodu radi o saobraćaju niskog intenziteta, a privrednici se s pravom pitaju hoće li pojačan intenzitet saobraćaja dovesti do višesatnih zastoja, kojima smo svjedočili u vrijeme rekonstrukcije tunela Vranduk.

Jusuf Džafić, predsjednik Udruženja privrednika Jablanice, za Faktor kaže da su se njihova predviđanja nažalost obistinila.

- Vikend iza nas je bio svojevrsna strahota. Čekalo se sat, pa i duže. Ovo ne liči ni na šta. Cijela privreda Jablanice ovisi o brzoj prohodnosti tunela - kaže Džafić.

Ističe kako se već osjećaju ekonomske posljedice.

- Više niko i ne svraća u Jablanicu jer ljudi nakon što se izmore ispred tunela, samo žure na svoje odredište. Prolete kroz Jablanicu. Trpi ekonomija, po restoranima i mesarama ljudi više ne mogu računati na dosadašnje plaće i zato počinju polako napuštati Jablanicu - naglašava Džafić.

Smatra da se morao izbjeći ovaj slijed događaja.

- Ne vidim izlaza, država se bavila sama sa sobom umjesto da uradi konkretne, korisne poteze. Uvjeren sam da se ovakvo što ne bi desilo Konjicu. Oni imaju visokopozicioniranih političara. Nije mi jasno kako se niko iz zapadne Hercegovine, pogotovo iz Mostara, gdje žive većinom Hrvati, nije zamislio da i njihove firme možda mogu ispaštati zbog Crnaje. Ili je i to politika - riječi su Džafića.