open-navfaktor-logo
search
Top 50
Titula najmoćnijeg: Real Madrid je najvredniji svjetski fudbalski brend
Prema istraživanju, ukupna vrijednost klubova koji su se našli na listi "Top 50" iznosi 22,8 milijardi dolara, od čega samo prvih 10 na listi vrijedi 13,2 milijarde dolara
16.05.2019. u 13:29
get url
text

Real Madridu je pripala titula najmoćnijeg svjetskog branda među fudbalskim klubovima u 2019. godinu, a brend "kraljevskog kluba" vrijedan je 1,84 milijarde dolara.

Međunarodna agencija "Brand Finance" je objavila listu kojom je utvrđeno 50 fudbalskih klubova koji imaju najjače brendove. Prema istraživanju, ukupna vrijednost klubova koji su se našli na listi "Top 50" iznosi 22,8 milijardi dolara, od čega samo prvih 10 na listi vrijedi 13,2 milijarde dolara.

Španski klub je na prošlogodišnjoj listi zauzeo drugo mjesto, a brend Real Madrida tada je procijenjen na 1,57 milijardi dolara, što ukazuje da je za godinu vrijednost brenda Real Madrida skočila za 17 posto.

Engleski Manchester United, koji je dvije godine zaredom nosio titulu najvrednijeg fudbalskog brenda, našao se na drugom mjestu nakon što je izgubio vrijednost za 13 posto, a ovaj brend se danas procjenjuje na 1,65 milijardi dolara.

Na trećem mjestu ovogodišnje liste našla se Barcelona kao brend vrijedan 1,56 milijardi dolara.

Englezi dominiraju među "Top 10"

Među 10 najvrednijih brendova nalazi se šest engleskih klubova, dva španska te po jedan francuski i njemački.

Četvrto mjesto na listi pripalo je aktuelnom prvaku Njemačke Bayernu iz Munchena, čiji je brend vrijedan 1,47 milijardi dolara. Prate ga Manchester City (1,4 milijarde dolara), Liverpool (1,33 milijarde dolara), Chelsea (1,08 milijardi dolara), Paris Saint Germain (1,02 milijarde dolara), Arsenal (993 miliona dolara), te na 10. mjestu Tottenham Hotspur (850 miliona dolara).

Sevilla najbrže rastući fudbalski brend

Kada je riječ o klubu koji je najviše povećao vrijednost svog brenda, među 50 klubova na listi prednjači Sevilla s postotkom od 37,9 posto. Vrijednost brenda Seville procijenjen je na 175 miliona dolara.

Na ovogodišnjoj listi najmoćnijih frendova po prvi put su se našli i klubovi iz Kine i Sjedinjenih Američkih Država, što potvrđuje da je riječ o globalnom jačanju fudbalske industrije. To također potvrđuje i značajan porast prihoda od TV prava prenosa fudbalskih utakimca. Profit od prenosa utakmica engleske Premier lige iznosi 3,2 milijarde eura, dok je prihod od utakmica La Lige prešao cifru od 1,5 milijarde eura.

Ono što svakako bitan faktor kada je riječ o popularnosti fudbalskih klubova jeste njihovo aktivno korištenje društvenih mreža. Real Madrid i Barcelona imaju po 200 miliona pratilaca na društvenim mrežama, Manchester United 120, dok Bayern Munchen ima 80 miliona na društvenim mrežama.

Ovako izgleda lista 50 najvećih fudbalskih brendova i njihova vrijednost

 

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.