Ova nova pravila spominju se u podsjetniku unutar aplikacije, kao i na stranici za pravila o privatnosti. Zakopan u gomili pravnog žargona u obavještenju, nalazi se i dio u kojem piše kako će WhatsApp raditi sa drugim aplikacijama u okviru kompanije Facebook, a to su, na primjer Instagram i WhatsApp.

Tako ćete, prihvatanjem ugovora, Facebooku pružiti veliki broj ovlaštenja koja ne idu baš uz aplikaciju za enkriptovanu razmjenu poruka, što je imidž kakav WhatsApp već dugo pokušava održati.

Kako piše u tekstu, razlog za ovo dijeljenje podataka je pokušaj da se poboljša rad i da se još više personalizuju i povežu sve aplikacije unutar kompanije Faceboook.

U svim aplikacijama, reklamira se, tako ćemo dobiti "poboljšane usluge, bolje prijedloge i reklame skrojene prema našem ukusu". Problem je, doduše, što zadiranje u privatnost ne staje na tome, prenosi tPortal.

Facebook će pristup vašim podacima pružiti i spoljnim kompanijama, uključujući oglašivačima koji koriste njegove usluge. Ako vršite bilo kakvu interakciju sa oglašivačem ili prodavnicom, njihovi vlasnici će dobiti uvid u vaše podatke.

Ista stvar važi i za funkcije poput gledanja videosnimaka unutar WhatsApp-a. Ako kliknete na video, program za reprodukciju će izvoru moći da ustupi pristup vašoj IP adresi.

Da stvari budu još gore, WhatsApp vam ne daje opciju da zadržite privatnost - morat ćete da prihvatite nova pravila do 8. februara 2021. godine, ili jednostavno da ostanete bez naloga.