Nekoliko građana obratilo
se Faktoru kazavši da su im računi, radi se i o fizičkim i o
pravnim licima, u Unicredit banci blokirani, uz pojašnjenje da su "neaktivni", iako na računima
ima novca.
Istovremeno, prema
navodima istih građana koji insistiraju na anonimnosti, Unicredit
banka naplaćuje održavanje računa i ostalih usluga, iako su računi
blokirani.
- Račun se može blokirati
samo po četiri osnova. Ako imaju sredstva po mjenici, po nalogu suda i intervencijom Porezne uprave Fedearcije Bosne i Hercegovine i Uprave za indirektno oporezivanje BiH - kazali su nam u Agenciji za bankarstvo FBiH.
U ovoj finansijskoj instituciji kazali su nam da bilo koja banka ne može poduzimati korake koji nisu definisani ugovorom.
- Kada otvarate bilo koji račun u banci, potpisujete ugovor s preciznim odredbama. Ako je klijent potpisao ugovor u kojima je naznačeno da se i neaktivnom računu skida novac na ime vođena računa ili slično, onda banka ima pravo na to.
Bitna napomena, banka nema pravo "tjerati" klijenta u minus. Mora se obavijestiti klijent prije bilo koje odluke.
U svakom slučaju, ako građani smatraju da se banka ne pridržava ugovora, neka se obrate Agenciji - naglašeno nam je u ovoj federalnoj instituciji.
Pokušali smo saznati direktno od Unicredit banke šta se dešava s računima, ali do objave ovog teksta nisu odgovorili na naš upit.