Ljeto samo po sebi nosi uživanje u namirnicama kojih tokom ostatka godine nema.

I ne samo to, ovo godišnje doba posebno je po mnogočemu – od plaža, izležavanja na plaži i uz bazen, finih obroka uz druženja s društvom.

Ipak, koliko je sve to odlično, ne znači da ne djeluje na vaše tijelo, posebno ako želite zadržati postojeću težinu ili smršati.

Stručnjaci su za portal eatthis.com otkrili koja ljetna hrana najviše može štetiti vašoj prehrani, a upravo s tim namirnicama budite oprezni i pazite da ne pretjerate.

Salata od krompira

Krompir je namirnica koju malo ko ne voli. Međutim, pripremljen na salatu nikako nije dobar. Nutricionisti ističu da su takve delikatesne salate previše zasićene uljnim preljevima, a to znači da sadrže puno kalorija koje tada unosite u svoj organizam.

Ako sami pripremate takve salate i ne možete bez njih tokom ljeta, tada barem pokušajte kontrolirati namirnice koje stavljate i uključite u nju više zdravih sastojaka poput paradajza, tikvica, krastavaca…

Pečeni burgeri

Ljeto je najljepše vrijeme za uživanje u vrhunskim roštiljima. Ipak, malim greškama možete itekako poremetiti svoju prehranu i gubitak kilograma. Dakako, s vremena na vrijeme svako sebi može priuštiti uživanje u finom hamburgeru. Ali pazite na svoj izbor, šta jedete i kako jedete. Burgeri s dodatkom brojnih sastojaka poput kečapa i majoneze dugoročno ne mogu nikako biti zdravi.

Smoothie

Puno voća tokom ljeta mnogima je iskušenje da sve to pretvore u ukusan smoothie. Nutricionisti ističu da su ljudi skloni razmišljanju o smoothieju kao o zdravim i niskokaloričnim ljetnim zalogajima, a zapravo ne donose toliko koristi. Ovdje se posebno misli na one kupljene koji u sebi sadrže dodatne kalorije, maslac od orašastih plodova i slično. Ako volite ovu vrstu napitka, preporuka je pripremati ga kod kuće sa svježim ili smrznutim voćem te mlijekom s niskim udjelom masnoće.

Salata od jaja

Jaja su zdrava i jedna od namirnica koju volimo jesti tokom cijele godine. Međutim, česte salate koje se slažu ljeti sadrže i kuhana jaja te velike količine ulja i dodataka poput majoneze, tjestenine, ulja mogu dovesti do debljanja zbog kalorija i masnoća koje sadrže.

Izvor: Faktor/eatthis.com