Tražite najbolji izvor visokoproteinske hrane? Izbori su laki - nemasno crveno meso, perad, riba i soja su među najboljima.

No, u ovim ekonomski teškim vremenima, debeli odrezak filet mignon za većinu ljudi nije svakodnevna opcija.

Ali, to ne znači da morate biti u višem poreznom razredu kako biste dobili svoju dnevnu dozu proteina.

To samo znači da trebate naći jeftinije izvore proteina koje ćete uključiti kao redovni dio vaše prehrane.

U nastavku teksta saznajte koji su to jeftiniji izvori punih proteina:

Jaja

 

Krcata visokokvalitetnim proteinom i ne tako skupa, jaja su zasigurno vrijedna spomena. Samo jedno jaje daje šest grama proteina. Sastav važnih aminokiselina, razgranatih aminokiselina i glutaminske kiseline čine protein jaja ultimativnim izvorom za pomoć vašim mišićima pri oporavku nakon vježbanja.

Tuna u konzervi

 

Ako želite svoju porciju ribe, ali ne možete sebi priuštiti hranu na štandu morskih plodova ili mesa, evo vaše najbolje opcije. Jedna konzerva tunjevine od oko 140 grama daje gotovo 30 grama proteina.

No, studije su pokazale da živa koja se nalazi u konzervi tune može biti štetna za vaše zdravlje. Prema FDA istraživanju možete sigurno pojesti 158 grama albacore tune (bijela tuna) sedmično i sigurno 460 grama svijetle tune (tj. ostalih vrsta ove ribe).

Maslac od kikirikija

 

Kikiriki sadrži više biljnog proteina od bilo koje mahunarke ili orašastog ploda. Možda neće biti ekvivalentan količini proteina u ogromnom purećem bataku, ali osam grama po porciji osigurava ekonomičan način za one kojima treba dnevna doza proteina, a imaju nizak budžet.

Surutka

 

Kao možda najefektnija metoda povećanja proteina u vašoj prehrani što se tiče cijene surutka osigurava tijelu idealan profil aminokiselina za izgradnju mišića, snagu i oporavak. Budući da je surutka također brzo probavljiva, prikladna je kao izvor hranjivih tvari nakon vježbanja kada tijelo treba brzu dozu proteina.

Surutka sadrži i jako malo laktoze - prirodnog šećera koji se nalazi u mliječnim proizvodima. Ako ste alergični na laktozu, vaše je tijelo vjerovatno neće moći metabolizirati i pokazat će znakove alergija.

Grah

 

Svi znaju da je grah obično jeftin i ima puno hranjivih vlakana, ali također je i krcat proteinima. Ovisno o vrsti graha, količine proteina variraju od oko 15 do 25 grama po čašici. Zato izaberite one koje volite i krenite u kupovinu.

Nemasni sir

 

Nemasni sir je svježi obrani sir sa najmanje 18 posto suhe tvari i najviše jedan posto mliječne masti u suhoj materiji sira. Ovaj izuzetan proizvod naziva se još i manekenom među sirevima, jer njegova mala kalorijska vrijednost i veoma nizak sadržaj masnoće idealna su kombinacija za sve koji vode računa o svom zdravlju i svojoj tjelesnoj težini.

Izvor: Faktor