Ovaj događaj bio je idealna prilika za razmjenu ideja, praćenje novih
trendova u digitalnom marketingu i uspostavljanje značajnih profesionalnih
kontakata.
„Zajednica se stalno razvija, a trendovi na društvenim mrežama se
neprestano mijenjaju. Upravo zato nam je potreban ovakav događaj koji okuplja
brendove, agencije i influensere – kako bismo zajedno učili, dijelili iskustva
i bolje razumjeli potrebe tržišta. Važno je prepoznati značaj influensinga u
savremenom marketingu i naučiti kako ga na pravi način koristiti“, istakao je Emir
Muratović, direktor marketinga agencije Altermedia i lider projekta.
Programska direktorica Summita, Majda Berisavlić, dodala je kako je od
izuzetne važnosti razgovarati o ključnim temama koje oblikuju savremeni
marketing.
„Summit je važan ne samo zbog edukacije i uvida u najnovije trendove, već i
zato što pruža priliku da se nagrade oni koji su kroz svoj rad ostavili poseban
trag. Trud se mora prepoznati i valorizovati“, poručila je.
Tokom jučerašnjeg događaja uručene su nagrade za najbolje kampanje u
nekoliko kategorija:
·
Integrisana
kampanja godine – kompanija Telemach
·
Inovativna
kampanja godine – Argeta Junior
·
Social
Media kampanja godine – Cocta
·
Influencer
marketing kampanja godine – essence
·
Content
marketing kampanja godine – kompanija dm
·
Product
Launch kampanja godine – El Grito
·
Rebranding
kampanja godine – Oaza
Također, priznanja su dodijeljena i najistaknutijim influenserima iz BiH i
regije, u pet kategorija.
U Bosni i Hercegovini, prema glasovima učesnika Summita, priznanja su
osvojili:
·
Josip
Milanović - Beauty, fashion & lifestyle
·
Ilda
Humić - Mom influencer
·
Sead
Hrustanović - Comedy
·
Robert
Dacešin - Travel & Influencer godine u BiH
Dodijeljena su i posebna priznanja za Mirzu Mustafagića koji je Clients
Choice influenser te za Katarinu Šestić Baotić, koja je dobila priznanje za
Most viral video.
Na regionalnoj sceni, priznanja su dodijeljena:
·
Maja
Bučanin - Beauty, fashion & lifestyle
·
Violeta
Vukčević - Mom influencer
·
Ivana
Paradžiković - Travel & Influencer godine u regiji
Social Media Summit još jednom je potvrdio svoj značaj kao centralno
okupljanje stručnjaka i kreatora sadržaja, koji zajedno oblikuju budućnost
digitalne komunikacije.
Generalni pokrovitelj Summita bio je Telemach, dok su značaj i potencijal
događaja prepoznali i brojni sponzori: essence i Catrice kozmetika, dm, Insta
Grand, Argeta, Oaza voda, MI99, Cedevita, Jysk, Badel, Hercegovina produkt,
Smoki i Nivea.
Četvrti Social Media Summit, koji je održan jučer, okupio je brojne
predstavnike najutjecajnijih kompanija i brendova, predstavnike agencija i
influensere iz Bosne i Hercegovine i zemalja regiona, ali i šire.
Bila je ovo prilika za sve učesnike da nauče nešto novo, čuju o novim
trendovima i razmijene ideje te uspostave kontakte za potencijalnu buduću
saradnju.
„Ova zajednica se konstantno razvija i konstantno dolaze novi trendovi kada
su društvene mreže u pitanju te mislim da je neophodno da postoji jedan ovakav
projekat koji će okupiti brendove, agencije i influensere na jednom mjestu kako
bi imali priliku dodatno se edukovati i čuti o nekim novim trendovima. Također,
veoma je važno i prepoznati važnost influensinga u današnjem svijetu marketinga
i znati kako najbolje komunicirati i sa njima, ali i prepoznati šta. Je to što
klijentima treba“, kazao je Emir Muratović, direktor marketinga u agenciji
Altermedia i lider projekta.
Programska direktorica Social Media Summita Majda Berisavlić, istakla je
kako je veoma bitno da se priča o temama važnim za marketing i influensing.
„Ovakav događaj je bitan u smislu edukacije, učenja nekih novih
informacija, novih trendova. Ova je prilika i da nagradimo one koji su
napravili dobar posao u proteklom periodu, da pokažemo da se trud isplati, da
ne ostane neprimijećen“, kazala je Berisavlić.
Na jučerašnjem Summitu dodijeljene su nagrade za najbolje kampanje u
nekoliko kategorija. Tako je za Integrisanu kampanju godine nagradu dobo
Telemach, za Inovativnu kampanju Argeta junior. Nagrada za najbolju Social
media kampanju u protekloj godini
pripala je Cocti, za Influenser marketing kampanju kozmetici esence, za
Content marketing kampanju godine nagradu je osvojila kompanija dm, Product
launch kampnju El Grito, a za Rebrending kampanju godine nagrada je pripala
vodi Oaza.

Nagrađeni su i influenseri iz Bosne i Hercegovine i regiona koji su se u
proteklom periodu istakli i to u pet kategorija. Tako je u Bosni i Hercegovini,
prema glasovima učesnika Summita, u kategoriji Beauty, fashion i lifestyle u
protekloj godini najbolji bio Josip Milanović, u kategoriji Mom influenser Ilda
Humić, u kategodiriji Comedy Sead Hrustanović, a Food kategoriju osvojio je Adi
Bebanić. Robert Dacešin osvojio je priznanje za najboljeg travel influensera u
BiH, a ujedno je proglašen i ukupnim pobjednikom za najboljeg influensera u BiH
u 2024. godini.
Kada je u pitanju
influens scena regiona, priznanja su dodijeljena u istim kategorijama, a Maja
Bučanin izglasana je kao najbolja u kategoriji Beauty, fashion i lifestyle, dok
je Violeta Vukčević pobjednica u Mom kategoriji. Viktor Vlajić dobitnik je
priznjanja u kategoriji komedije, a Ivan Lončar u kategoriji hrane. Ivana
Paradžiković dobitnica je priznanja za travel influensera, a zatim je izabrana
i za Influensera godine kada je u pitanju region.