Sutra, 8. maja, u hotelu Hills u
Sarajevu, održava se četvrti po redu Social Media Summit by Telemach, koji će
okupiti vodeće svjetske i regionalne stručnjake, predstavnike najutjecajnijih
kompanija i brendova, vodeće agencije te kreatore sadržaja koji aktivno
redefinišu način na koji komuniciramo na društvenim mrežama.
Ovogodišnji Summit fokusiran je
na najnovije trendove i tehnologije koje oblikuju budućnost digitalnog
marketinga. Ključne teme uključuju revolucionarni utjecaj vještačke
inteligencije na kreiranje sadržaja i strategija, značaj autentičnosti kroz
native advertising, izazove greenwashinga u influencer marketingu, kao i
napredne metode analitike za mjerenje uspjeha kampanja. U fokusu će biti i
mreže poput TikToka koje mijenjaju dinamiku digitalne komunikacije.
Summit će također ugostiti neke
od najutjecajnijih influensera iz BiH i regiona, iz pet kategorija: beauty,
fashion & lifestyle, comedy, food, mom i travel. Tokom dana, učesnici će
imati priliku da glasaju za svoje favorite, a na kraju dana bit će proglašeni
pobjednici Influencer Awards 2025.
Događaj predstavlja odličnu
priliku za sve profesionalce u oblasti marketinga i digitalnih komunikacija da
razmijene znanja i iskustva, unaprijede svoje vještine i saznaju više o
aktuelnim izazovima i prilikama u industriji, uključujući prednosti i rizike
primjene vještačke inteligencije u svakodnevnom radu.
Generalni pokrovitelj Summita je
Telemach, dok su značaj i potencijal događaja prepoznali i brojni sponzori:
essence i Catrice kozmetika, dm, Insta Grand, Argeta, Oaza voda, MI99,
Cedevita, Jysk, Badel, Hercegovina produkt, Smoki i Nivea.