open-navfaktor-logo
search
Izazovna vremena
Predstavljamo govornike 8. FMCG Retail Summita
U izazovnim vremenima kakvo je ovo, u kojem kompanije posluju prilagođavajući se i mijenjajući ustaljenje načine poslovanja, edukacija i pozitivna poslovna praksa može uveliko doprinijeti razvoju i unapređenju industrije.
25.02.2022. u 15:28
get url
text

Vodeći se svim onim, što je postalo dominantno, a mnogo je drugačije od onoga na što su se učesnici najpotentnije FMCG industrije navikli, organizatori su i ove godine osigurali prezentacije najboljih poslovnih praksi uvjetovanih novim trendovima.

Eminenti govornici na 8. FMCG Retail Summitu govorit će o izazovima koji se očekuju u industriji, ali i o mogućnostima unapređenja pojedinih procesa i kategorija, te koje će se aktivnosti morati sprovoditi kako bi kompanije zadržale konkurentsku prednost.

Prvi blok osmog po redu FMCG Retail Summit, obilježit će izlaganje Sebastiana Renacka, međunarodnog retail stručnjaka, koji će prezentovati šta ekspanzija Schwartz Groupe znači za Bosni i Hercegovinu i region, kakav je Lidlov trenutni razvoj, a posebno će se osvrnuti na način kako da trgovci uspješno čuvaju poziciju, pored diskontera.

U drugom bloku, između ostalog, učesnici će moći poslušati "intervju jedan na jedan" sa Fabrisom Peruškom, glavnim izvršnim direktorom i članom Upravnog odbora Fortenova grupe, koji će govoriti o aktuelnim temama u industriji na domaćem i regionalnim tržištima.

Summit će se nastaviti trećim blokom, izlaganjem direktora GfK Srbija Predraga Ćirovića, koji će predavati na temu Shopper behavior change tj. kako se mijenja ponašanje kupaca, i zašto je važno to razumjeti, te kako adresirati te promjene u poslovanju. U ovom bloku bit će proglašeni dobitnici priznanja za category managere koji su zaslužni za uspješan rad i postizanje izvrsnih rezultata u cjelokupnom retail lancu poslovanja, kao i priznanja Naši heroji, koja će biti uručena predstavnicima trgovačkih lanaca, za značaj i doprinos u savladavanju teškoća izazvanih vanrednim okolnostima.

Posljednji blok je kruna cjelodnevne edukacije. Direktor za Poslovni razvoj i odnose sa klijentima u Bosni i Hercegovini u kompaniji Mastercard, Amir Trokić, upoznat će učesnike sa novitetima, koji oni, kao lideri u svom poslovanju, donose na bh. tržište, radi se o rješenju Ethoca Consumer Clarity, koji nudi mnoštvo prednosti u kanalima digitalnog bankarstva  za trgovce, izdavaoce kartica i poboljšano korisničko iskustvo. U ovom bloku bit će proglašen novi nosilac specijalnog Priznanja za doprinos i razvoj FMCG industrije u BiH.

Poseban fokus stavlja se na dva izuzetna panela i to: Panel sa predstavnicima najvećih trgovaca u BiH u kojem će sudjelovati Edin Ibrahimović, izvršni direktor za biznis operacije u kompaniji Bingo d.o.o. Tuzla, Nihad Imširović, predsjednik Uprave Konzuma i Mercatora i Slavko Sić generalni direktor i predsjednik Uprave Holdina i Energopetrol, kao i Panel o mliječnoj industriji - perspektive i razvoj kategorije mlijeka i mliječnih proizvoda.

Bogat cjelodnevni program obogatit će i predavanja izuzetnih govornika i stručnjaka: Jadranka Penava, predsjednica Uprave Meggle BH; Emir Žunić Head of AI/ML Department, Info Studio d.o.o.; Adnan Begoli direktor, Info Studio d.o.o; Darko Čavić, Area Sales Manager – Balkan, HL Display; Milan Dukić, Country Sales Manager BiH Nestlé; Sandra Turnšek, General Manager, Mlekarna Krepko; Iner Jamaković, voditelj odjela hlađenog programa, Služba nabave i Purchasing department i Merima Šeta, rukovoditelj službe Svježe hrane i mesa u kompaniji Konzum.

Više o Summitu, programu i informacijama za prijave na: www.fmcg-summit.ba.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.