Jeste li znali

Pritisak može skočiti i od krompira, graha, grejpfruta

Objavljeno: 09.10.2019. u 21:10

Stručnjaci kažu da hipertenzija može biti pogoršana korištenjem nekih namirnica koje se inače ne ubrajaju u nezdrave

FOTO: ILUSTRACIJA

Hipertenzija je oboljenje od kojeg pati sve veći broj ljudi. Dijeta i posebna prehrana često se preporučuju kako bi se oboljenje držalo pod kontrolom, ali čest je slučaj da pacijenti sa visokim pritiskom stanje reguliraju samo tako što izbjegavaju prženu, slanu i masnu hranu.

Ipak, stručnjaci kažu da to nije dovoljno, i da hipertenzija može biti pogoršana korištenjem nekih namirnica koje se inače ne ubrajaju u nezdrave.

Neoguljeni krompir

Ovakav krompir prepun je soli, čak i kada je svjež, a dokazano je da je so odgovoran za visok krvni pritisak. Ukoliko volite ovakav krompir, preporuka je da ga ne solite dodatno, a bilo bi poželjno i da ga prije pripreme dobro operete.

Grah

Konzervisani grah pun je natrija od kojeg skače pritisak. Ukoliko kupujete takav grah, obavezno ga operite pod mlazom hladne vode, kako bi se dodati sastojci bar donekle eliminisali. Isto važi i za svježi grah i ostale mahunarke. Najbolje bi bilo da ih prije konzumiranja ostavite da odstoje u vodi.

Grejpfrut

Iako je uvriježeno mišljenje da je voće veoma dobro za zdravlje organizma, to nije uvijek slučaj. Grejpfrut je povezan sa povećanjem krvnog pritiska, pa se ljudima koji pate od ove bolesti savjetuje da ga izbjegavaju.

Naime, ovo voće ima neželjenu reakciju ako se konzumira istovrameno sa mnogim lijekovima, pa i onim za sniženje pritiska.

Sosevi

Sosevi sadrže kombinaciju soli i šećera, a to je pogubno za ljude koji pate od visokog krvnog pritiska. Kada se prave domaći sosevi, treba izbjegavati kombinovanje soli i šećera, ali također ne pretjerivati ni sa začinima, kečapom i majonezom.

Keks

Iako se misli da je keks prepun šećera, on može sadržavati i dodatne količine soli. Već smo napomenuli da je ova kombinacija loša za one koji pate od hipertenzije.

Kada kupujete keks, važno je pročitati sastav i izabrati onaj sa manjom količinom šećera i soli.

Izvor:   Faktor

Faktor pratite putem aplikacija za Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook i Twitter. Zabranjeno je prenošenje sadržaja bez odobrenja redakcije. Kontaktirajte nas na [email protected]

Vezani članci

Iz kategorije