open-navfaktor-logo
search
Počela kampanja
Prodajom dresova do aparata za liječenje djece na UKC-u Tuzla
Aktivista i filantrop Sead Mulić iz Tuzle, zajedno sa Fondacijom tuzlanske zajednice i Klinikom za dječije bolesti UKC-a Tuzla, pokrenuo je kampanju "Svaki dres svoju priču nosi" koja treba rezultirati kupovinom aparata za mehaničku ventilaciju koji je namijenjen djeci. 
11.10.2022. u 14:28
get url
text

Nekadašnji rukometaš Slobode iz Tuzle, Konjuha iz Živinica i Arene iz Pule godinama je skupljao dresove od poznatih sportista i svojih prijatelja. Njegova kolekcija broji nekoliko stotina dresova, a u dogovoru sa suprugom Majom odlučio se da dresove da na aukciju, a da prikupljeni novac utroši za nabavku aparata za mehaničku ventilaciju. 

- Od maja sam u ovom projektu i mogu vam reći da sam se poprilično istrošio. Mislio sam da će sve ići puno jednostavnije. Ipak da bi sve bilo zakonito i transparetno morao sam pronaći organizaciju i odlučio sam se da to bude Fondacija tuzlanske zajednice. Danas krećemo, a prvi dresovi će biti postavljeni na Facebook stranicu kojom administrira Emir Osmanović, dok je fotografije dresova napravio Ahmed Bešić. Razgovarao sam sa ljekarima Klinike za dječije bolesti UKC-a Tuzla i odlučili smo se da pokušamo skupiti novac za aparat za mehaničku ventilaciju. Vjerujem da ćemo uspjeti - kaže Mulić.

Dresovi su dostupni i preko online platforme doniraj.ba.

V.d. načelnica Klinike za dječije bolesti profesorica Lejla Osmančević zahvalila je Muliću na plemenitoj ideji. Istakla je kako godišnje kroz odjeljenje prođe 400-500 mališana, a da njih oko 150 mora biti priključeno na aparat za mehaničku ventilaciju. O značaju aparata za mehaničku ventilaciju govorila je i prof.dr Devleta Hadžić, šefica Odjeljenja intenzivne njege na Klinici za dječije bolesti UKC Tuzla. 

Fondacija tuzlanske zajednice ima bogato iskustvo u realizaciji filantropskih kampanja za prikupljanje sredstava za sufinansiranje projekata od opšteg društvenog značaja, te će uz podršku UKC Tuzla i inicijatora kampanje pružiti podršku realizaciji kampanje s ciljem osiguravanja transparentnosti i mobiliziranja sredstava iz lokalnih resursa.

- Solidarnost je uvijek krasila tuzlanski kraj, a dobri ljudi godinama unazad velikodušno su odgovarali na potrebe najosjetljivijih grupa našeg društva i svojim aktivizmom bezbroj puta pokazali kako sinergija civilnog, javnog i poslovnog sektora može polučiti sjajne rezultate i stvoriti vidljive promjene. Mostovi koje gradimo svojom solidarnošću i dobročinstvom, zauvijek će biti spona između svih nas koji nosimo filantropiju u sebi. U tom lancu mediji nose jednu od najvažnijih uloga, stoga se nadamo da ćete biti u mogućnosti dati svoj doprinos ovoj filantropskoj priči - naveli su u Fondaciji tuzlanske zajednice. 

Tuzlak Sead Mulić samoinicijativno je našao način da pomogne mališanima koji trebaju pomoć kroz nabavku aparata za mehaničku ventilaciju za pacijente Odjeljenja intenzivne terapije i njege Klinike za dječije bolesti UKC-a Tuzla.

Kako bi u svakom trenutku mogla odgovoriti na potrebe pacijenata i pružiti što kvalitetniju zdravstvenu njegu, Klinika za dječije bolesti iskazala je interes za jednim ovakvim uređajem i spremnost za učešće u kampanji.

Stoga je Mulić odlučio bogatu, vlastitu kolekciju dresova staviti na aukciju, kako bi se prikupio novac za nabavku tog aparata.

VEZANI TEKST - Tuzlak prodaje kolekciju dresova za nabavku aparata za najmlađe pacijente u UKC-u Tuzla

Odlučio je pokrenuti kampanju "Svaki dres svoju priču nosi" putem online platforme za prikupljanje donacija www.doniraj.ba, ali i putem društvenih mreža na kojima će biti realizirana aukcija. Riječ je o više od 100 dresova priznatih i poznatih sportista iz Bosne i Hercegovine i regiona.

Fondacija tuzlanske zajednice u partnerstvu sa filantropom i aktivistom iz Tuzle Mulićem i Univerzitetskim kliničkim centrom Tuzla ovim povodom će sutra upriličiti pres-konferenciju na UKC-u Tuzla.

Kampanja se organizuje s ciljem prikupljanja 50.000 KM za nabavku aparata.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.