Kraj 2019. godine bio je garantni rok u okviru kojeg je predviđeno otklanjanje nedostataka, ali to nije urađeno, utvrdili su revizori.
- Do kraja 2019. godine tekao je garantni rok u okviru kojeg je bilo predviđeno otklanjanje uočenih nedostataka na sistemu. Svi do sada uočeni problemi nisu otklonjeni, a ukoliko se ne izvrše dorade u sistemu, neće moći biti podržani u potpunosti poslovni procesi za koje je namijenjen. Pored činjenice da se moduli ne mogu koristiti za namijenjene poslovne procese, postoji rizik da svi izvještaji koji se generišu nisu u potpunosti tačni. Prethodno navedeno za posljedicu ima nedovoljno funkcionalan, a potom i neekonomičan sistem. Ministarstvo je planiralo sredstva za sklapanje ugovora o održavanju ovog sistema u 2020. godini - stoji u revizorskom izvještaju.
DMS je podrazumijevao da se u Ministarstvo odbrane i Oružane snage BiH instaliraju softveri koji će omogućiti elektronsko poslovanje od obrade faktura pa do elektronske pisarnice i održavanja elektronskih sjednica.
- Testiranjem rada modula uočeno je da isti ne podržavaju u cijelosti potrebe poslovnih procesa za koje su razvijeni jer je u međuvremenu došlo do promjena procedura u tim poslovnim procesima ili određene funkcionalne potrebe nisu prepoznate kod iskazivanja zahtjeva za razvoj sistema - naveli su revizori koji su Ministarstvu odbrane BiH na usklađenost poslovanja dali mišljenje s rezervom.