Mercedes GLE je globalno uspješan model, a u novom izdanju ima još veći tlocrtni potpis, prvenstveno zahvaljujući 80 mm većem razmaku između osovina (2995 mm). Pritom je aerodinamika popravljena, pa sad koeficijent otpora zraka iznosi 0,29, što je bolje od svih u klasi.

Rast dimenzija donosi i prostraniju kabinu. U drugom redu putnici imaju 69 mm više prostora za koljena i 33 mm za glavu, a opcijski se nudi i treći red. Prtljažnik standardno guta 825 litara tereta, a preklapanjem sjedišta i preko dva kubika. Stil je naravno u skladu sa novitetima, što znači potpunu digitalizaciju predvođenu MBUX infotainmentom i 12,3 inčnim zaslonom instrumentne ploče. Head-up sistem je na popisu opcija.

Motorizacija je još uvijek nepoznata. Iz Stuttgarta otkrivaju tek GLE 450 4Matic predvođen 3.0 rednim šestocilindarskim turbo benzincem u formi blagog EQ Boost hibrida. Daje 367 KS i 500 Nm, a elektromotor nudi dodatnih 22 KS i 250 Nm. Naravno, mjenjač je automatski, s devet stepeni, 9G-Tronic. Kasnije će u igru stići i dizelaš, kao i još koji hibrid, te naravno moćne AMG izvedbe.

Active Distance Assist Distronic je tek jedna od novina, a omogućuje prepoznavanje kolone ispred sebe i automatsko usporavanje na 100 km/h. Na popisu opcija je i E-Active Body Control System koji koristeći 48V mrežu zasebno regulira zračnu amortizaciju na svakom točku. Zaglavite li, automatski će podesiti pritisak na podlogu na svakom od točkova i tako pomoći da vas izvuče iz blata. A to je tek početak ponude sistema pomoći, koji u prefiksu imaju riječ Active.

Javnost će novi GLE moći premijerno vidjeti početkom mjeseca u Parizu, a prvi primjerci iz američkih pogona na evropske ceste stižu početkom iduće godine. A tada očekujte ulazni 2.0 turbo četverocilindraš i cijenu od oko 55.000 eura na njemačkom tržištu. Da, četiri cilindra za start.