U vašim omiljenim trgovinama odsad ćete, pored standardne 100 grama Choco Club čokolade, moći pronaći i manje 42 grama pakovanje, ali i ono od 28 grama koje može stati u svaki džep, žensku torbu ili kutiju za užinu najmlađih školaraca. 

Okusi mliječnog krema, kokosa, lješnjaka i jagode savršeno se uklapaju sa kvalitetno rađenom čokoladom, a kompanija Vispak je još jednom potvrdila visoke standardne prehrambene industrije u našoj državi.

- Osluškivali smo potrebe tržišta i naših zadovoljnih kupaca te smo odlučili ponuditi i pakovanja Choco Club-a u novoj gramaži tako da budu prilagođena za sve prilike tokom svakodnevnice. Ponosni smo na činjenicu da su naše čokolade za kratko vrijeme pronašle put do potrošača i da smo dobili odlične recenzije od svih onih koji su probali Choco Club. To nam je najbolja motivacija i potvrda da je ono što stvaramo kvalitetno i itekako potrebno našem tržištu - ističe Lejla Mehica Kadrić, brend menadžer kompanije Vispak.

Pod motom "usudi se maštati" Vispak je dokazao da je ravnopravan u kategoriji čokolada sa multinacionalnim brendovima, a u planu imaju aktivno razvijati nove i inovativne okuse te unapređivati i ostale podkategorije čokolade.