Prije tri dana počeli su radovi na izgradnji tramvajskog stajališta na Otoci, kazao je za Faktor ministar Kalem, te je istakao kako se radi u noćnim satima kada se gasi kontaktna mreža. 

- Ovo tramvajsko stajalište je u koliziji sa projektom rekonstrukcije tramvajske pruge. Cijev za odvodnju kompletnom lijevom stranom ide od Ilidže ka Marijin Dvoru. Pokušavali smo u prethodnom periodu kroz raspisivanje otvorenih postupaka javnih nabavki da to što prije realiziramo, međutim prvi put se nije javio niko, drugi put je ponuda bila preskupa, na kraju smo to dogovorili – naveo je Kalem.

Istakao je da je "rok za izvođenje radova 60 dana, 45 za građevinske i 15 za elektronske radove".

- Bit će to stajališta zatvorenog tipa, sa desplejima, poništivačima karata, rolo rampama... - pojašnjava ministar.

Kalem je istakao da će se i radovi na rekonstrukciji tramvajske pruge, „S krivine“ raditi i u dnevnim i u noćnim smjenama.

- Ovaj dio pruge sanira se prvi put nakon 42 godine. Rok za izvođenja radova je 40 dana, a očekujemo dinamikom radova da će biti završeno i ranije – kazao je Kalem.

Pojašnjavajući negodovanje građana zbog radova na rekonstrukciji tramvajske pruge pomoćnik ministra saobraćaja Muamer Kukan kazao je da je nemoguće bilo raditi isključivo noću jer će nakon uklanjanja šina biti nemoguće puštati vozila da prelaze preko rupa.

Istakao je da će ova prva faza trajati sedam do 10 dana i da je to taj period koji stvara probleme za odvijanje saobraćaja.

Kukan također ističe kako će izlaskom na teren pokušati naći bolja rješenja ukoliko budu moguća.

Na pitanje zašto se rekonstrukcija pruge nije radila u vrijeme obustave saobraćaja za vrijeme pandemije koronavirusa Kukan odgovara:

- Posljednji remont rađen je 78. godine i već tri godine se tenderi raspisuju, međutim stalno pristižu žalbe. Mi nismo diktirali termin. U vrijeme korone nismo imali potpisan ugovor zbog žalbi i tada je raspisan novi tender. Ovaj je sada prošao – pojašnjava Kukan.