Plišani Zvjerići koji simboliziraju divlje zaštićene životinjske vrste kroz igru s mališanima skrenut će pažnju na zaštitu divljih životinja, te omogućiti mališanima upoznavanje sa divljim zaštićenim životinjskim vrstama koje žive na području Bosne i Hercegovine. Edukativan i zabavan pristup učinit će da ova tema bude prilagođena mališanima, a ujedno aktuelna i njihovim roditeljima kako bi se dodatno probudila svijest o zaštiti životinjskih vrsta koje bi mogle zauvijek nestati.
U periodu od 28.08. do 22.10. u svim Konzum i Mercator prodajnim objektima kupci će moći sakupljati naljepnice koje im omogućavaju kupovinu omiljenog Zvjerića po super cijeni, a kupovinu plišanaca je moguće obaviti najkasnije do 05.11. Kupci dobivaju naljepnice za svakih potrošenih 10 KM ili za kupovinu posebno označenih proizvoda partnera projekta.
- Već petu godinu zaredom donosimo na bh. tržište kids loyalty projekte koji plijene ogromnu pažnju mališana i sretan sam jer imamo priliku kroz mnogo igre i zabave na naše mlade naraštaje prenijeti važne poruke, a ove godine u fokusu je zaštita zaštićenih životinjskih vrsta u BiH. Vjerujem da će mališani s radošću dočekati Zvjeriće i uživati u sakupljanju naljepnica koje omogućavaju njihovim roditeljima kupovinu Zvjerića po super cijeni. Napomenuo bih da svi naši kupci brže i lakše mogu sakupiti naljepnice uz kupovinu posebno označenih proizvoda koje im donose dodatne naljepnice – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma i Mercatora.
Zvjerići su tu i zbog svoje humane misije, te će tako Konzum i Mercator od svakog prodatog plišanca odvojiti sredstva za donaciju udruženju Srce za djecu oboljelu od raka. Konzum i Mercator tako nastavljaju tradicionalno podržavati njihov rad budući da su i prethodnih godina po završetku svojih uspješnih projekata Zdravoljupci, Morsovci i Zumići uručene vrijedne donacije ovom udruženju.
Više informacija o projektu Zvjerići potražite na www.mercator.ba i www.konzum.co.ba