open-navfaktor-logo
search
Luksuz i prestiž
Najskuplji parfemi na svijetu: Ovaj miris dolazi iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, a bočica košta više od milion eura
Izvrsni sastojci, umjetničke boce i ograničena izdanja pokreću cijene u smjerovima koje je teško zamisliti
AUTOR: Faktor
13.06.2024. u 07:45
get url
text
Parfem za svakog ima drugačije značenje. Dok jedni samo žele dobro mirisati, drugi žele naglasiti vlastiti ili upotpuniti svoj outfit.
Najskuplji parfemi na svijetu igraju sasvim drugu ulogu - oni predstavljaju luksuz i prestiž.
Izvrsni sastojci, umjetničke boce i ograničena izdanja pokreću cijene u smjerovima koje je teško zamisliti.
U nastavku saznajte zašto su ove ekskluzivne mirisne vodice toliko skupe i koliko koštaju:
"Shumukh", Nabeel Perfumes
Najskuplji parfem dolazi iz Ujedinjenih Arapskih Emirata. Napravljen je samo jedan primjerak tog parfema na svijetu koji je predstavljen u Mall of Dubai 2019.
Cijena parfema je navodno nevjerovatnih 1,21 miliuna eura. Toliko ga je platio kupac koji ga je kupio.
Vizualno je ukrašen s 3.571 dijamantom i zlatom težine oko dva i po kilograma, kao i oko šest kilograma srebra, a ugrađen je u kućište visine dva metra. Namjera je da podsjeća na bajku 1001 noć i predstavlja "duh Dubaija".
U bočici se nalaze tri litre vrhunskog luksuznog parfema.
Kompanija je izjavila kako su u proizvodnji ovog parfema korišteni samo najekskluzivniji i najfiniji sastojci.
Najskuplji miris na svijetu prema Guinnessovoj knjizi rekorda
Od 2006. godine još jedan parfem nalazi se u Guinnessovoj knjizi rekorda s titulom "Najskuplji parfem na svijetu (dostupan u trgovinama)", a dolazi iz kuće Clive Christian.
Ograničena naklada od deset primjeraka Clivea Christiana "No. 1 Collection for him and her" nastala je 2005. godine pod nazivom "No.1 Imperial Majesty" koja je redovno dostupna.
Miris čini manje skupim sadržaj nego njegovo kućište: bočicu krasi rub od 18-karatnog zlata i dijamant od pet karata. Sve u svemu, ponosni vlasnici za ovaj raritet mogu izdvojiti oko 200.000 eura. Više ekskluzivnosti teško da je moguće.
938.000 eura u dobrotvorne svrhe od DKNY
DKNY zapravo označava relativno pristupačne mirise, osim ovog ograničenog izdanja "Golden Delicious".
Izrađivan je ručno tokom 1.500 sati i ukrašen poliranom zlatnom bočicom i raznim dijamantima u obliku horizonta New Yorka.
Parfem je prodan za 938.000 eura. Prihod je doniran u dobrotvorne svrhe.
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.