Izvršni direktor Twittera Elon Musk u petak je najavio - na Twitteru, naravno - da je odredio boje kvačica za različite kategorije korisnika - zlatnu za firme, sivu za vlade i plavu za pojedince, uključujući slavne osobe.
- Bolno, ali neophodno - poručio je, dodavši da će verificirani profili biti ručno autentificirani prije nego što se kvačica aktivira.
Izmijenjena usluga verifikacije, koja će koštati osam dolara mjesečno, omogućit će fizičkim osobama da imaju i manji, sekundarni logo organizacija za koje rade, i to samo ako ih one verificiraju, naveo je Musk u svom tvitu u petak.
- Duže objašnjenje sljedeće sedmice - zaključio je, prenosi Hina.
Ta usluga, čije je pokretanje bilo najavljeno za ovaj ponedjeljak, pa odgođeno kako bi se povećao nivo sigurnosti, ključna je da Twitter uspije povećati prihod u vrijeme kada Musk pokušava zadržati oglašivače, nakon što je prošlog mjeseca kupio kompaniju za 44 milijarde dolara.
Raniji pokušaj uvođenja novog modela kvačice izazvao je poplavu lažnih Twitterovih računa, od kojih su neki imitirali Muska, ali i velike kompanije, pa ga je Musk privremeno obustavio. Jedan korisnik pretvarao se da je proizvođač lijekova Eli Lilly te je objavio da će inzulin biti besplatan, što je izazvalo pad dionica te firme.