Ovaj bezvremenski klasik hollywoodska filmska ikona kupila je i vrlo brzo dala modificirati u kompaniji Barris Kustoms.
Karoserije je zlatne boje Barris Gold, unutrašnjost kokpita i sjedišta izrađeni su od crvene kože. Ima posebno dorađenu šasiju oznake 672623, pokrivene zadnje točkove i Carsonov tvrdi krov.
Automobil je 2010. godine u jednom skladištu pronašao kolekcionar iz Chicaga, koji je nakon toga naručio restauraciju kod Jima Kakuske iz kompanije JK Restorations.
Što se motora tiče, riječ je o originalnom 3,4-litrenom DOHC rednom šesterocilindrašu, koji je uparen sa četverobrzinskim ručnim mjenjačem.
Automobil je prikazan na Pebble Beach Concours d’Elegance 2017, kao i na Greenwich Concoursu 2019, kao i na Amelia Island Concours-u 2019. i 2020.
Clark Gable pored svog Jaguara XK120
Ovaj XK120 open-top speedster sada nudi trgovac automobila sa certifikatom Jaguar Heritage Trusta, setom alata, opremljenim prtljažnikom, fotoalbumom, dokumentacijom Georgea Barrisa i prenosivom registracijom u New Yorku.
Vjeruje se da je Clark Gable posjedovao tri modela XK120, uključujući i jedan od prvih uvezenih u SAD, kojeg je kao novog kupio u International Motorsu na Wilshire Boulevard u Hollywoodu.
Drugi je dobio na poklon od vlasnika legendarnog trkališta Indianapolis Motor Speedway, Tonyja Hulmana.
Ovaj automobil, koji je iz tvornice u originalu izašao u sivoj boji Battleship Grey, prema Jaguar Heritage certifikatu, poslao je Clark Gable Georgeu i Samu Barrisu, koji su doradili nosače prednjih svjetala i izravnali prednje branike dodajući nosače pokazivača smjera i retrovizore.
Zadnji dio je također dorađen, pa je tako poklopac prtljažnika preuređen osim ručke, a registarska pločica je premještena nisko dolje.
Dvije Barris Kustom značke pričvršćene su ispod stupova vjetrobranskog stakla. Carsonov posebno dorađeni tvrdi krov prema narudžbi Barris Kustomsa je isto tako obnovljen tokom restauracije.
Zadržani su tvornički naplatci od 16 cola (gume 6.00-16), kao i gamaše na zadnjim točkovima.
George Barris je glumcu pokazao uzorak prilagođene zlatne boje u kojoj je automobil bio obojen 1950-ih. Ova boja, s manje metalnih ljuskica, ponovo je nanesena tokom restauracije.
Centralno postavljena Smithsova instrumentna ploča uključuje brzinomjer sa oznakom 140 mph i obrnuto od smjera kazaljke na satu pokazivač broja okretaja do 6000 okr./min s umetnutim satom.
Na pokazivaču prijeđenih kilometara stoji 18.000 km, od kojih ih je približno 100 pridodao trgovac.
Brojevim označen 3.4-litreni redni 6-cilindrični motor opremljen je dvostrukim SU rasplinjačima i parom keramikom presvučenih glava motora. W5561-8 žig na bloku i glavi motora uklapaju se u Jaguar Heritage certifikat.
U certifikatu Jaguar Daimler Heritage Trust može se pročitati da je automobil otpremljen iz tvornice 23. augusta 1952. godine, a distribuirao ga je Hornburg iz Los Angelesa u Kaliforniji.
Prodaju prati fotografija Clarka Gablea s automobilom, kao i reklama Carson Top Shop u kojoj se nalazi automobil.
Fotografija potvrde o autentičnosti kompanije Barris Kustom Industries priložena je u galeriji, uz korespondenciju Georgea Barrisa i njegove kćerke.
Torba s tvorničkim alatom nalazi se u prtljažniku, zajedno sa personaliziranom prtljagom, koja nosi inicijale Clarka Gablea.
Početna cijena je 135.000 dolara, a hoće li na kraju ovaj klasični ljepotan biti prodan i po kojoj cijeni doznati ćemo 10. aprila.